Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع چند زمین لرزه پیاپی در هفته دوم و سوم مهرماه ۱۴۰۰ با شدت‌های مختلف آرامش را از مردم شهرستان اندیکا سلب کرد و خسارت‌های جبران ناپذیری به در روستا‌های این منطقه وارد نمود به طوری که در پی این زلزله‌ها منازل تعداد زیادی از اهالی روستا‌های اندیکا تخریب شد و ساکنان این روستا‌ها در حال حاضر به حداقل‌ها زندگی نیازمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا برخی از چهره‌های نامدار و عنوان دار کشتی همچون رسول خادم قهرمان جهان و المپیک، علی اصغر بذری نایب قهرمان جهان و به همراه پرویز پرستویی هنرمند خوشنام سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در روستا‌های آسیب دیده ضمن ابراز همدردی، تعدادی اقلام معیشتی را نیز بین مردم این منطقه توزیع کردند.

علی اصغر بذری در رابطه با حضورش در روستا‌های زلزله زده اندیکا اظهار داشت: متاسفانه شاهد صحنه‌های ناراحت کننده‌ای بودیم، حجم خسارت‌های وارد شده در کنار محرومیت‌های بسیار و نبود راه‌های دسترسی راحت، موجب شده که مردم آسیب دیده از زلزله شرایط مناسبی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، رسیدن فصل سرما، وسعت مناطق زلزله زده و جاده‌های صعب العبور کار امداد رسانی واقعاً مشکل است و حتماً باید بخش‌های دولتی وارد عمل شوند.

دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی سال ۲۰۰۶ خاطرنشان کرد: در صورت عدم اقدام عاجل از سوی مسئولین ذیربط، به طور حتم مردم این منطقه زمستانی طاقت فرسا و بسیار سخت را پیش رو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

حسن رحیمی: در مسابقات لیگ تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم/ برای ما پشتوانه سازی در اولویت است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی

دریافت 19 MB کد خبر 6094494

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • آشکارشدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر