Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز چهارشنبه در آئین تجلیل از طلاب جهادی استان مرکزی در محل مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: روحانیون به خصوص طلاب جهادی استان علاوه بر استفاده از ظرفیت منبر در جهت فرهنگ‌سازی چگونگی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حمایت از آسیب دیدگان اقتصادی کرونا به صورت مستقیم وارد میدان شدند و دوشادوش اقشار مختلف مردم در مبارزه با کرونا تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طلاب جهادی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و شناسایی نیازمندان، بسته های معیشتی و بهداشتی را تهیه و در بین آنان توزیع کردند و از طرفی هم این قشر برای غسل درگذشتگان کرونایی، با هماهنگی مسئولان پزشکی، آرامستان‌ها و سایر نهادهای مرتبط استان وارد عمل شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: طلاب و روحانیون استان مرکزی در طول شیوع ویروس کرونا علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم استان، به استان‌های دیگر نیز اعزام و در تمامی بخش‌های به مردم خدمات‌رسانی کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: روحانیت همواره در هر زمینه‌ای که امکان خدمت وجود داشته حضور موثر داشته و باعث افتخار اسلام و انقلاب بوده است.

امام جمعه اراک افزود: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی مقابله با اسلام انگلیسی و تفکر داعش گونه است و نقش طلاب و روحانیون در این مسیر برجسته‌تر از دیگر اقشار جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: اخلاص در عمل مهمترین ویژگی طلاب و روحانیون است و دلیل ماندگاری بزرگانِ بی شماری همچون آیت‌الله بروجردی و شهید بهشتی اخلاص در عمل است، بنابراین طلاب و روحانیان باید نسبت به این مسئله مهم توجه داشته باشند.

۶۲۰ طلبه جهادی در دوران مقابله با ویروس کرونا در استان مرکزی حضور داشتند که این آئین از ۱۶۰ طلبه تجلیل شد.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه مرکزی حوزه علميه ویروس کرونا اراک استان مرکزی امام جمعه اراک گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مرکزی حوزه علميه ویروس کرونا نماینده ولی فقیه مرکزی حوزه علميه ویروس کرونا اراک استان مرکزی امام جمعه اراک گروه های جهادی استان مرکزی طلاب جهادی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی به صورت رسمی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی در مراسمی روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران خبرگزاری ایمنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان به‌طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 749573

دیگر خبرها

  • شعار شدید روحانیون علیه علیرضا پناهیان و خنده او!
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • افشای کینه شاه از قم