Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید از محل برداشت شن و ماسه در منطقه کَلفت از توابع شهرستان فومن، اظهار کرد: شاهد برداشت‌های غیر اصولی و عدم نظارت متولیان در این منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه این اقدام موجب تخریب این سد در گذشته شده و متأسفانه شاهد استمرار این وضعیت در این منطقه هستیم، افزود: برداشت‌های غیر اصولی، غیر قانونی و غیر استاندارد مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ادامه داد: بر اساس دستور رئیس کل دادگستری استان برای رسیدگی به مطالبات و توقعات به حق مردم این اقدام متوقف شد تا مسیر قانونی خود را طی کند.

وی تأکید کرد: هر گونه برداشت از رودخانه و معدن باید بر اساس پیوست زیست محیطی و زمین شناسایی به منظور جلوگیری از رانش و ریزش و همچنین عدم تنش‌های اجتماعی را داشته باشد.

آقایی با اشاره به اینکه برخی از این مناطق تبدیل به مرتع شده و جلوه بسیار زیبایی برای گردشگری و استفاده مردم از مواهب الهی دارد که متأسفانه منفعت طلبی شخصی دست به غارت گری می‌زنند، تأکید کرد: دستگاه قضا اجازه چنین کاری را به سودجویان نخواهد داد.

وی ادامه داد: افرادی که در این حوزه ترک فعل کنند و نظارتی بر عملکرد نداشته باشند قطعاً دادستان‌های در سطح شهرستان‌های استان گیلان برخورد قانونی خواهند کرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان ادامه داد: آنچه که برای حاکمیت و دستگاه قضائی قابل توجه بوده اجرای عدالت اجتماعی است و تمام پروژه‌ها باید در راستای صیانت از حقوق و مردم و حاکمیت که همان منافع و انتفاع عمومی است تبلور یابد.

کد خبر 5332088

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد آقایی دادگستری گیلان برداشت شن و ماسه ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه شیوع کرونا زلزله عکس استانها همدان ایلام واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی لاکان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند، به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و گفت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز