Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@07:51:17 GMT

چه کسی رئیس فدراسیون تکواندو می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۲۹۵۸

چه کسی رئیس فدراسیون تکواندو می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو به منظور انتخاب رئیس و اعضای هیات رئیسه دی ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ثبت نام برای حضور در انتخابات روز شنبه، ۲۴ مهرماه به پایان رسید و شهرام اربابی، علی باوقار، علی محمد بسحاق، عباس پورسلان، سید محمد پولادگر، محسن تهرانی، محمد جمشیدی، حسین حسین زاده، سیروس رضایی، هادی ساعی، محسن سترگی، جمشید سهرابی، آرش فرهادیان، وحید فرهنگ و پیوند گلزار برای حضور نام نویسی کردند؛ شب گذشته (سه شنبه، ۲۷ مهرماه) پورسلان، سترگی و فرهادیان با ارسال نامه‌ای به دبیر مجمع از حضور در انتخابات انصراف دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون تطبیق احراز شرایط داوطلبین پست ریاست فدراسیون تکواندو پس از تشکیل جلسه و بررسی مدارک داوطلبین، پولادگر، ساعی، رضایی، حسین زاده و جمشیدی را به عنوان حائزین شرایط مدیریتی تایید کرد.

طبق ماده ۱۱ دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای دارای وثاقت پست‌های هیات رئیسه فدراسیون تکواندو، داوطلبانی که صلاحیت مدیریت آنها در کمیسیون رد شده است، حداکثر پنج روز پس از اعلام دبیر فرصت دارند نسبت به اعتراض مکتوب به دبیر مجمع و درخواست رسیدگی در شورای تجدید نظر اقدام نمایند.

براساس ماده ۱۰ دستورالعمل، لیست نفرات تایید شده مدیریتی برای طی مراحل قانونی مرتبط با اجزای “الف” و “ج”، بند “یک” ماده ۲۲ اساسنامه به مراجع ذی صلاح ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تکواندو رئیس فدراسیون تکواندو انتخابات فدراسیون تکواندو فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی