Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کوه‌چنار، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به همراه جمعی از مدیران استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی صبح چهارشنبه در اولین سفر کاری خود به کوه‌چنار آمد.

وی در ابتدای این سفر از پروژه باند رفت محور دشت ارژن ابوالحیات که عملیات ساخت آن از سال ۹۱ شروع شده بازدید کرد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه تا سه ماه دیگر پروژه دشت ارژن ابوالحیات باید تکمیل شود اظهارداشت: با کمک به این پروژه سرعت کار را بالا می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مهمترین مزایای افتتاح این بزرگ‌راه کاهش تصادقات و افزایش ایمنی بواسطه جداشدن مسیر رفت و برگشت و افزایش ظرفیت محور و کاهش زمان سفر است.

استاندار فارس با بیان اینکه سعی میکنیم مشکل آب کنده تا آخر اردیبهشت حل شود گفت: ۱۶ کیلومتر خط انتقال آب شرب برای روستاهای کنده‌ای، دوسیران و باغستان ابوالحیات باید کار شود که دو کیلومتر آن انجام شده است.

ایمانیه با بیان اینکه چهار روستای شهرستان کوه‌چنار با تانکر آبرسانی می‌شود افزود: تا یک ماه آینده مطالعات و طراحی آب‌رسانی صالح‌آباد در بخش مرکزی انجام می‌شود.

استاندار فارس با تاکید بر حل مسئله آب، برق و گاز شهر صنعتی تا آخر سال جاری گفت: در واگزاری های انجام شده تجدید نظر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی در شهرستان کوه‌چنار اظهارداشت: این شهرک صنعتی را به صنایع تبدیلی تبدیل می‌کنیم.

 ایمانیه همچنین با اشاره به حوادث محور قائمیه راهدار گفت: ۵ میلیارد تومان به رفع نقاط حادثه خیز این شهرستان اختصاص دادیم.

استاندار فارس به نوپا بودن شهرستان کوه‌چنار اشاره کرد و گفت: زمینی برای احداث مجتمع اداری درنظر گفته شده که واگذار می‌کنیم.

وی گفت: شبانه‌روزی کردن درمانگاه نودان و حل مسئله سند ۲۵۰ منازل مسکونی در نودان نیز از دیگر مصوبات امروز است.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار فارس محمد هادی ایمانیه پروژه دشت ارژن ابوالحیات استاندار فارس کوه چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار