Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حمید غیاثی" روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: آتش سوزی این واحد بزرگ تولیدی مواد غذایی حدود ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز گزارش شد و به دلیل حجم بالای آتش‌سوزی از تمام  ظرفیت‌ها برای مهار این آتش‌سوزی بهره گیری شده است.

وی تاکید کرد: هماهنگی‌های  لازم با فرماندار شهرستان زرندیه صورت گرفته و اکنون تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان برای اطفای حریق این واحد تولیدی صنعتی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی اظهار داشت: هماهنگی لازم با مدیریت بحران کشور نیز برای اجرای عملیات امداد هوایی در صورت نیاز، انجام شده است.
غیاثی خاطر نشان کرد: بنا بر اعلام فرماندار، در حال حاضر نیاز به اعزام تجهیزات و پشتیبانی از استان اعلام نشده اما تمام تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شده و تجهیزات آماده است.
وی بیان کرد: متاسفانه بنا بر آخرین گزارشات، حریق به طور کامل خاموش نشده و با توجه به حجم گسترده آتش، همه عوامل در تلاشند تا زودتر مکان از آتش پاکسازی شود.

واحد صنعتی طبیعت سبز پارس کهن در حال حاضر دارای کارخانه‌های تولید روغن مایع و جامد خوراکی، کارخانه بسته بندی چای در زمینی به وسعت ۹ هکتار بنا شده است. کارخانه روغن طبیعت با بهره‌گیری از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا راه اندازی شده است.

ظرفیت فعلی کارخانه روغن در حدود تولید ماهانه ۱۰ هزار تن است.

این واحد صنعتی بزرگ سال ۹۱ فعالیتش را آغاز کرده و اکنون مهمترین بستر کاری آن واردات و توزیع محصولاتی چون برنج و شکر با عنوان طبیعت است.

این واحد تولیدی، صنعتی ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دارد.

کارخانه چای طبیعت با ظرفیت بسته‌بندی روزانه ۵ تن چای به صورت تی بگ و لیفی در حال حاضر مشغول به تولید می باشد.

در برنامه توسعه کارخانه چای راه اندازی خط تولید انواع دمنوش در حال بررسی و امکان سنجی می باشد.
کارخانه رب طبیعت واقع در مامونیه با ظرفیت تولید ۶ میلیون قوطی رب در ماه یکی از بزرگترین کارخانه‌های رب ایران است.
در حال حاضر ۵۰ شعبه فعال در سطح کشور وجود دارد که وظیفه توزیع محصولات شرکت طبیعت را به عهده دارند همچنین ۳۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور وظیفه توزیع محصولات را به عهده دارند.

شبکه توزیع گسترده شرکت طبیعت موجب شده است که بتواند به سرعت بخش عظیمی از بازار را تحت پوشش قرار دهد.

برچسب‌ها واحد تولیدی اراک زرندیه استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی اراک زرندیه واحد تولیدی اراک زرندیه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس