Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@20:23:21 GMT

آمریکا درصدد برقراری پرواز مستقیم به قزاقستان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۳۱۱۲

آمریکا درصدد برقراری پرواز مستقیم به قزاقستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، کمیته هواپیمایی مدنی قزاقستان اعلام کرد که متخصصان اداره امنیت حمل و نقل آمریکا در حال ارزیابی سطح امنیت هوانوردی در قزاقستان است.

بر اساس این گزارش، با دعوت مقامات هواپیمایی قزاقستان روند صدور گواهینامه توانایی ارائه خدمات لازم به پروازها در مسیر آمریکا و اعطا درجه اول (CAT 1) آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، توانایی مقامات هواپیمایی قزاقستان برای کنترل و نظارت موثر اپراتورهای فرودگاه‌ها و هواپیماهای غیرنظامی در زمینه امنیت هوانوردی مورد مطالعه قرار گرفته است.

«تالغات لاستایف» رئیس کمیته هواپیمایی مدنی و «پیتر گریفیتس» مدیر کل اداره هواپیمایی قزاقستان با متخصصان اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده آمریکا و کارشناسان برنامه کنترل صادراتی و امنیت مرزی سفارت آمریکا دیدار و گفت و گو کردند.

متخصصان اداره امنیت حمل و نقل و برنامه کنترل صادرات و امنیت مرزی سفارت آمریکا با فعالیت شرکت کمیته هواپیمایی مدنی قزاقستان و سیستم امنیت هوانوردی در فرودگاه و خطوط هوایی این کشور آشنا شدند.

در جریان این دیدار متخصصان اداره امنیت حمل و نقل آمریکا برای راه اندازی پروازهای مستقیم از قزاقستان به آمریکا فعالیت‌های شرکت مذکور بررسی شدند.

از 20 تا 29 اکتبر متخصصان آمریکایی از فرودگاه‌های شهرهای «نورسلطان» و «آلماتی» بازدید می‌کنند تا با سیستم امنیتی محیط فرودگاه، تضمین کنترل دسترسی به قلمرو فرودگاه، ایمنی غذا، محموله و پست آشنا شوند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: قزاقستان ارتباط مستقیم پرواز های مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند