Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق‌پور که به صورت مستمر و میدانی روند اجرا و میزان پیشرفت پروژه های آب و فاضلاب را بررسی می‌کند، پس از بازدید از عملیات احداث قطعه دوم خط انتقال مجتمع آبرسانی قمرود گفت: با اجرای ۱۴ هزار متر خط انتقال در این پروژه، آبرسانی به ۱۸ روستای دهستان قمرود بهبود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پیشرفت ۳۵ درصدی این پروژه خبر داد و اظهار داشت: قطعه دوم خط انتقال مجتمع آبرسانی قمرود با هزینه‌ای بالغ‌بر ۸۰  میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین از پروژه احداث بخش ۵ خطوط انتقال آب کهک بازدید و خاطرنشان کرد: احداث بیش ۹ کیلومتر خط انتقال، احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ بین‌راهی ۵۰۰ مترمکعبی شماره ۳ ابرجس، احداث سایت مخزن ذخیره ۱۰۰۰ مترمکعبی کرمجگان و اجرای سیستم تله‌متری و کنترل از جمله بخش‌های این پروژه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه به تازگی آغاز شده است، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود پروژه بخش ۵ خطوط انتقال آب کهک نیز با اعتباری بالغ‌بر ۳۳۰ میلیارد ریال، تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

صادق پور در خصوص طرح آبرسانی به خیابان زنگارکی و شیوه اجرا و میزان پیشرفت پروژه اصلاح شبکه توزیع آب بهداشتی این خیابان گفت: تأمین آب با فشار مناسب در شبکه توزیع این منطقه از جمله اهداف این پروژه است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با هزار متر لوله‌گذاری، اتصال شبکه معابر فرعی به شبکه جدید و جابه‏جایی انشعابات از شبکه قدیمی به شبکه جدید ضمن تأمین دبی و فشار مناسب شبکه توزیع، شاهد کاهش ضایعات و حوادث شبکه نیز باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه اواسط مردادماه آغاز شد و کمتر از سه ماه به پایان رسید، گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۳ میلیارد ریال به اجرا رسید و در روزهای آینده به‌طور کامل وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی در ادامه از پروژه‌های توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب در سطح شهر از جمله محله 9 پردیسان، بلوار امین و خیابان‌های شهدا، بنیاد و خاکفرج بازدید در جریان میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

صادق پور از پیشرفت ۳۰ درصدی لوله‌گذاری در محله  ۹ پردیسان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه به طول ۸ هزار و ۵۰۰ متر و هزینه‌ای بالغ ۹۰ میلیارد ریال به‌منظور رفع مشکل دفع بهداشتی فاضلاب این محله به اجرا خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه‌های اصلاح شبکه فاضلاب در سطح شهر نیز خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه فرعی‌های بلوار امین به‌طور ۱۵۰۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، اصلاح شبکه خیابان شهدا به طول ۱۶۰۰ متر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، اصلاح شبکه خیابان بنیاد به طول ۲۶۰۰ متر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اصلاح شبکه فاضلاب خیابان امام موسی صدر به طول ۱۹۰۰ متر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان این بازدیدها اظهار امیدواری کرد: ناظران محترم، با نظارت دقیق و کامل ضمن تأکید بر حسن اجرا، تمام تلاش خود را به کار ببندند تا پیمانکاران طبق برنامه زمان‌بندی این پروژه‌ها را اجرا و به پایان برسانند.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: آب قم فاضلاب آب رسانی شرکت آب و فاضلاب استان قم پیشرفت فیزیکی میلیارد ریال اصلاح شبکه خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملا تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است