Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود حاجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با معرفی ۶ عنوان کتاب و اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج) در سطح استانی برگزار می‌شود و دبیرخانه استانی این جشنواره نیز در خراسان جنوبی تشکیل و از افراد برگزیده تقدیر خواهد شد.

وی بیان کرد: این جشنواره در ۲ بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

samakpl.ir در جشنواره شرکت کنند و تا اول آبان ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را در سطح ملی به دبیرخانه مرکزی در تهران و در سطح استانی به اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی ارسال کنند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی ۶ عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده و در رده کودک ۴ تا ۱۲ سال، کتاب‌های «زندگی امام رضا (ع)» اثر سید مهدی مهاجرانی از انشارات کتابک و «مجموعه ۱۴ معصوم: امام زمان (عج)» اثر زهرا عبدی از انتشارات جمکران است که کودکان علاقه‌مند می‌توانند در ۲ رشته نقاشی و پویش کتابخوان شرکت کنند.

وی افزود: همچنین در رده سنی نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) کتاب‌های «برای ضامن آهو، ۵۵ پرسش و پاسخ درباره امام رضا (ع) و زیارت ایشان» اثر غلامرضا حیدری ابهری از انتشارات به نشر و «۱۰ قصه از امام زمان (عج)» اثر فریبا کلهر از انتشارات قدیانی، منابع یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی است که نوجوانان می‌توانند در ۶ رشته نقاشی، پویش کتابخوان، مسابقه چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، پویش برای امام زمانم و قصه‌گویی به ازای هر ۲ کتاب شرکت کنند.

حاجی گفت: همچنین «چشمه‌های بهشت: گزیده عیون اخبارالرضا (ع)» ترجمه محمدهادی زاهدی از انتشارات به نشر و «پرسش و پاسخ‌های دانشجویی: مهدویت دوران ظهور» اثر رحیم کارگر از انتشارات معارف، منابع یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رده سنی جوان بزرگسال (بالای ۱۸ سال) است.

وی اظهار داشت: بزرگسالان می‌توانند در ۶ رشته پویش کتابخوان، چهارگزینه‌ای، شعرسرایی، داستان کوتاه (داستانک، دلنوشته و متن ادبی)، تولید آثار هنری و قصه‌گویی شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی گفت: کتابداران علاقه‌مند هم می‌توانند در بخش مروجان فرهنگ رضوی و نیز نویسندگان و ناشران در بخش چاپ و انتشار شرکت کنند.

برچسب‌ها خراسان جنوبی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتابخوانی جشنواره بین المللی امام رضا (ع)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتابخوانی خراسان جنوبی نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتابخوانی جشنواره بین المللی امام رضا ع جشنواره کتابخوانی رضوی خراسان جنوبی شرکت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ تقی صادقی افزود: ۱۰ گروه و تک نواز خراسان شمالی در این جشنواره هنرنمایی می‌کنند.
وی گفت: هفتمین جشنواره ملی آوا‌ها و نوا‌های رضوی از سلسله جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که با همکاری بنیاد ملی رضوی در استان برگزار می‌شود و هنرمندان موسیقی مقامی استان در این رویداد حضور می‌یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: هوشنگ جاوید دبیری جشنواره آوا‌ها و نوا‌های شرق کشور شامل استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی را بر عهده دارد و حسین حصاری دبیر تخصصی این رویداد در استان است.
دراین جشنواره رضا محمدی فرزند زنده یاد سهراب محمدی در کنار پیشکسوتانی هم، چون خسرو حداد، عیسی قلی پور و روشن گل افروز در این جشنواره هنرنمایی خواهند کرد.

خراسان شمالی بیست و هفتم اردیبهشت میزبان این رویداد با هنرنمایی هفت گروه موسیقی و چهار تک نواز پیشکسوت است و استان‌های مازندران و گلستان نیز بیست و سوم و بیست و پنجم ماه جاری میزبان این رویداد هستند.

دیگر خبرها

  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند