Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – مصطفی آجورلو پس از فسخ قرارداد با کارگزار فصل گذشته استقلال، حالا به سراغ یکی از سرفصل‌های درآمدزایی باشگاه‎‌ها در فوتبال ایران رفته و قصد دارد حقوق و منافع استقلال را از سازمان لیگ به عنوان متولی برگزاری مسابقات بگیرد؛ اتفاقی که مطمئناً به راحتی برای مدیرعامل آبی‌ها قابل دسترسی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود گفته می‌شود کارگزار جدید آبی‌ها که قرار است طی روز‌های آینده معرفی شود، در بسته پیشنهادی خود حساب ویژه‌ای روی درآمدزایی در حوزه تبلیغات محیطی باز کرده و عنوان کرده چنانچه زمینه بهره‌برداری از این موقعیت برای آنها فراهم شود، رقمی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان به رقم قراردادش اضافه خواهد کرد.

در حالی که بر اساس تحقیقات مقدماتی تیم حقوقی جدید باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پرداختی مناسبی بابت این موضوع به استقلال نداشته، به همین دلیل شنیده می‌شود آجورلو با قاطعیت به تیم حقوقی خود دستور داده جزئیات ریز پرداخت‌های سازمان لیگ به باشگاه استقلال از این محل مشخص شود تا روشن گردد آبی‌های پایتخت چه میزان دریافتی از سازمان لیگ داشته‌اند و آیا این موضوع با منطق و عقل همخوانی دارد یا خیر؟

نکته مهم این است که اواخر فصل گذشته نیز کارگزار قبلی چنین موضوعی را مطرح کرده بود و از مدیران باشگاه خواسته بود که جزئیات پرداختی‌های سازمان لیگ را بررسی کنند، چون این رقم با رقم واقعی که سازمان لیگ از محل بازی‌های استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی به دست می‌آورد، اختلاف زیادی دارد.

به نظر می‌آید مدیران باشگاه استقلال با انتشار جزئیات تحقیقات انجام شده از نحوه پرداختی‌های سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی می‌تواند زمینه دستیابی به حقوق واقعی خود را فراهم آورند، البته که این موضوع بدون تردید با واکنش بهاروند و هیئت رئیسه سازمان لیگ مواجه خواهد شد، چون آن‌ها یکی از منابع کلان درآمدزایی خود را از دست خواهند داد و انحصار در این زمینه شکسته خواهد شد.

از سوی دیگر با اقدام استقلال در این زمینه ممکن است سایر باشگاه‌های لیگ برتری نیز مانند استقلال خواهان شفاف‌سازی در این زمینه شوند که آنگاه دردسر‌های مدیریتی فدراسیون فوتبال بیش از پیش خواهد شد، اما در نهایت استقلال و سایر باشگاه‌ها به حقوق واقعی خود در این میان دست پیدا خواهد کرد. البته در نهایت باید دید این اقدام تا چه حد موثر خواهد بود و منجر به کسب نتیجه مطلوب و دلخواه خواهد شد. بیشتر بخوانید: مذاکرات مدیران استقلال برای عقد قرارداد با کارگزار ۳۰۰ میلیاردی؛ کابوس مالی آبی‌پوشان تمام می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند