Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@13:28:57 GMT

راه اندازی دو مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در قم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۳۴۵۴

راه اندازی دو مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در حاشیه نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا و در گفت‌و گو با خبرنگاران، با تاکید بر لزوم واکسیناسیون همگانی اظهار کرد: در این نشست بر توسعه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در کنار رعایت شیوه‌نامه‌ها و موارد بهداشتی تأکید شد.

وی افزود: توجه به توسعه واکسیناسیون در جامعه هدف دانش‌آموزی باید مورد توجه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی باشد و ضروری است تا این دو نهاد در همکاری و تعامل با یکدیگر، این امر را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم همچنین از خانواده دانش آموزان درخواست کرد تا فرزندان خود را به واکسیناسیون تشویق کنند.

وی به طرح در حال تصویب برای اصناف و کسبه و در نظر گرفتن ضمانت‌های اجرایی برای آن توجه داد و گفت: مقرر شده تا بر اساس این طرح، محدودیت‌ها و تعطیلی‌های مربوط به کرونا به حداقل برسد، البته مشروط بر اینکه واکسیناسیون حداکثری در اصناف و کسبه محقق شده باشد.

سرمست در ادامه افزود: ضروری است تا ابتدای آبان ماه، همه اصناف و کسبه دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

استاندار قم سپس به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغ سازمان امور اداری و استخدامی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه و ابلاغ، دورکاری در فعالیت کارکنان دولتی و ادارات لغو شده و این افراد موظف به حضور در محل کار خود از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ هستند.

وی به برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان برای شبانه‌روزی کردن تعدادی از مراکز واکسیناسیون در قم برای استفاده بهتر از زمان اشاره کرد و یادآور شد: یکی از این مراکز یعنی مرکز روح الله از دیروز فعالیت شبانه‌روزی خود را آغاز کرده و مرکز دیگری نیز به زودی به حالت فعالیت شبانه‌روزی در می‌آید.

سرمست به مصوبه دیگر امروز نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: آمار بیانگر آن است که میزان واکسیناسیون در شهرهای اقماری و مناطق روستایی استان کمتر از شهر قم است و از این رو مقرر شد تا فرمانداران با همکاری مرکز بهداشت استان برای ترویج و تشویق بیشتر واکسیناسیون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا وارد پیک ششم بیماری نشویم اضافه کرد: سیاست‌های تشویقی و بازدارنده در حوزه توسعه واکسیناسیون کرونا تداوم دارد و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون قم آموزش و پرورش دانش آموزان ستاد استانی مبارزه با کرونا شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم.

سیدعلی عبدالهی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه‌ای که میزبان مدیران عامل سازمان‌های حمل‌ونقل بار کلان‌شهرها هستیم، کارگروه ویژه بار را برگزار می‌کنیم که در آن دغدغه کلان‌شهرها و رانندگان در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه اختصاص سوخت به این ناوگان است، افزود: به‌تازگی با کاهش سهمیه سوخت ناوگان باری دچار چالش‌هایی در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری شدیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از مصوبات اصلی که امروز به تصویب خواهد رسید و به جد پیگیر آن هستیم و خبر بسیار خوشی برای رانندگان است، تثبیت اختصاص سوخت گازوئیل برای ناوگان دیزلی درون‌شهری است، همینطور در حوزه هوشمندسازی امروز اولین سامانه متحرک ثبت تخلف هوشمند ناوگان درون‌شهری (خودروهای پژو ۲۰۶) را با حضور فرمانده راهور فراجا افتتاح کردیم.

عبدالهی با بیان اینکه در حوزه کنترل ناوگان بار به‌صورت هوشمند، ساماندهی و مدیریت و روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود، گفت: خودروهای باری با مقیاس بزرگ است و تردد آن‌ها در شهر ترافیک ایجاد می‌کند که با راه‌اندازی این سامانه به روان‌سازی ترافیک در معابر شهری کمک شایانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدام جدید در روند معاینه فنی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم که امیدوارم در آینده نزدیک سایر کلان‌شهرها نیز از آن استفاده کنند.

کد خبر 749693

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران