Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به منظور هماهنگی لازم در خصوص تعامل و همکاری‌های مشترک هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و مسعود جوکار رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان البرز دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی بشیریان در این نشست ضمن استقبال از همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی دو فدراسیون و تجربیات فدراسیون نجات غریق برای توسعه هرچه بیشتر این رشته در ورزش دانشگاهی ارزشمند است.

رئیس فدراسیون دانشگاهی اظهار داشت: دو فدراسیون با توانایی‌هایی که در اختیار دارند می‌توانند به یکدیگر کمک کنند.، ما نیز برای برگزاری رویدادهای ورزش دانشگاهی با همکاری و همراهی فدراسیون نجات غریق آمادگی داریم و در گام نخست انجمن نجات غریق در فدراسیون و هیات‌های استانی و مسابقه چند جانبه را بین بخش‌های مختلف با همکاری فدراسیون برگزار خواهیم کرد.

در ادامه حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق گفت: این فدراسیون در رشته‌های نجات غریق، غواصی و آب درمانی فعالیت دارد و اولویت فدراسیون پیشگیری از غرق شدن و کاهش تعداد غرق شدگان در کشور از طریق آموزش است و ما می‌توانیم به دانشجویان خصوصاً دانشجویان رشته تربیت بدنی دوره‌های آموزشی را با همکاری دو فدراسیون آموزش دهیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی افزود: با امضای تفاهم نامه، همکاری دو فدراسیون بیشتر خواهد شد و هیات‌های استانی می‌توانند همکاری مشترک را در امور آموزشی و مسابقات داشته باشند.

در ادامه جوکار گفت: با همکاری دو فدراسیون می‌توان کارهای پژوهشی در قالب پایان نامه‌ها در اختیار دانشجویان قرار بگیرد و دانشجویان تربیت بدنی پس از گذراندن واحد نجات غریق در دانشگاه‌ها می‌توانند در شهرهای خودشان مشغول به کار شوند. هیات ورزش‌های دانشگاهی استان البرز آمادگی میزبانی مسابقات نجات غریق کشوری را دارد.

در این نشست علی پورمقبلان رئیس هیات نجات غریق استان تهران، کریمی مسئول امور مسابقات و علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی نیز حضور داشتند.

کد خبر 5332185

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون نجات غریق و غواصی فدراسیون ورزش های دانشگاهی هادی بشیریان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تکواندو تیم فوتبال الهلال عربستان الهلال عربستان لیگ کشتی کشتی آزاد لیگ برتر بسکتبال یحیی گل محمدی کاراته حمید سجادی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی فدراسیون نجات غریق نجات غریق و غواصی رئیس فدراسیون دو فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت