Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@21:34:46 GMT

هافبک پرسپولیس باشگاه تراکتور را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۴۱۴۲

هافبک پرسپولیس باشگاه تراکتور را محکوم کرد

خبرورزشی – آرای صادر شده در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون به شرح زیر است:

* در شکایت رضا اسدی (هافبک سابق تراکتور و بازیکن فعلی پرسپولیس) از باشگاه تراکتور به دلیل مطالبه وجه به مبلغ سیزده میلیارد ریالی، تراکتور به پرداخت هشت میلیارد و دویست و دوازده میلیون و پانصد هزار ریال در حق اسدی و همچنین پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* شکایت مهدی رحیمی از باشگاه نساجی مازندران بابت مطالبه ششصد میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان رای به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی داد.

* باشگاه بادران دادخواستی به طرفیت باشگاه نساجی مازندران و ایمان غلامی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت تقدیم کرد که کمیته وضعیت بازیکنان به استناد بند ۱۱ ماده ۱۱ آیین نامه دادرسی این شکایت را مردود و غیر قابل رسیدگی اعلام کرد.

* همچنین در دیگر درخواست باشگاه بادران به طرفیت باشگاه خیبر خرم آباد و ابوالفضل طهماسبی بابت مطالبه غرامت و اعمال محرومیت، این شکایت نیز مردود و غیر قابل رسیدگی اعلام شد.

* دانیال مهدیان از باشگاه علم و ادب تبریز شکایتی در خصوص مطالبه وجه دویست میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد

* مهرداد نوری نیز از باشگاه علم و ادب تبریز بابت مطالبه وجه دویست میلیون ریالی شکایت کرد و این باشگاه به پرداخت کل مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* جواد علی بابایی در شکایتی مشابه از باشگاه علم و ادب مبلغ دویست و سی میلیون ریال را مطالبه کرد که طبق رای صادره باشگاه علم و ادب به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی محکوم شد.

* باشگاه شهدا نوین ساری شکایتی از باشگاه دماوند آمل در خصوص موضوع مالکیت را تقدیم کرد و کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل عدم ارائه توضیحات از سوی شاکی و ناکافی بودن دلایل اثبات، این شکایت را مردود اعلام و قرار رد دعوا صادر کرد.

* در شکایت حسام پورهاشم از باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل مطالبه وجه یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبلغ درخواستی و هزینه دادرسی محکوم شد.

* در شکایت غلامرضا گنجی از امین قاسمی نژاد در خصوص مطالبه وجه، از سوی کمیته وضعیت بازیکنان قرار رد دعوا صادر شد.

* شکایت سیدمصطفی موسوی از باشگاه پارس جنوبی جم بابت مطالبه هشتصد و شصت میلیون ریالی، کمیته وضعیت بازیکنان رای به محکومیت باشگاه به پرداخت این مبلغ به انضمام هزینه دادرسی داد.

* علی گودرزی از باشگاه آلومینیوم اراک شکایتی در خصوص مطالبه وجه یک میلیارد و هشتصد و نود میلیون ریالی ارائه کرد که باشگاه به پرداخت یک میلیارد و هشتصد و چهل میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت رضا اسدی تراکتور تراکتور رضا اسدی کمیته تعیین وضعیت هزینه دادرسی محکوم شد کمیته وضعیت بازیکنان مبلغ و هزینه دادرسی پرداخت این مبلغ باشگاه به پرداخت باشگاه علم و ادب میلیون ریالی میلیون ریال بابت مطالبه مطالبه وجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع 1402 بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن ( عوامل اجرایی ، فرهنگی و پزشکی ) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد.

لذا مقرر گردید از امروز تا 10روز آینده به حساب 82500  زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد