Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر داخلی آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب‌شناسی شعبه وکیل‌آباد جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از آغاز پذیرش بیمار در این آزمایشگاه خبر داد.

مجید علیزاده اظهار کرد: با توجه به درخواست فراوان مراجعه‌کنندگان آزمایشگاه مرکزی جهاد دانشگاهی مبنی بر ایجاد شعبه جدید این آزمایشگاه در منطقه وکیل‌آباد برای سهولت دسترسی و همچنین برنامه جهاد دانشگاهی برای تمرکز بر موضوع پیشگیری و درمان سرطان، کلید احداث این آزمایشگاه در منطقه وکیل‌آباد، بین وکیل‌آباد هشت و ۱۰ در سال ۹۹ زده شد و در اواسط مرداد ماه سال جاری افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، وی افزود: ساختمان این آزمایشگاه به نام استاد دکتر عباسعلی امیدی بنیان‌گذار آزمایشگاه تشخیص طبی در جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نام‌گذاری شده است.

علیزاده تصریح کرد: این آزمایشگاه با رویکرد تشخیص سرطان تاسیس شده و همراه با آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب‌شناسی است که با به کارگیری نیروهای متخصص و بهترین و جدیدترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک آزمایشگاهی و استفاده از کیت‌های معتبر سعی در ارائه دقیق‌ترین خدمات با تعرفه مناسب به مراجعین محترم را دارد.

مدیر داخلی آزمایشگاه تشخیص طبی و آسیب شناسی شعبه وکیل آباد جهاددانشگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ساعت کار آزمایشگاه همه روزه به‌جز روزهای تعطیل جهت پذیرش از ساعت هفت تا ۱۸ و ساعت جوابدهی از ساعت ۱۵ تا ۱۹.۳۰ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا جهاددانشگاهی خراسان جهاد دانشگاهی دانشگاهی خراسان رضوی آزمایشگاه تشخیص طبی جهاد دانشگاهی وکیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

همزمان با هفته مشاغل نمایشگاهی در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی افتتا‌ح شد. در این نمایشگاه هنرهای دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با انواع مشاغل فنی و کار و دانش در جهت انتخاب رشته صحیح برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده  - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند