Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه و‌بودجه مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال افزایش قیمت حامل های انرژی در لایحه بودجه ۱۴۰۱گفت: لایحه بودجه یک بسته است، باید ببینیم بسته را چگونه می بندند و برای ما می آورند. اگر بسته ای که بستند و برای مجلس آوردند، همه بندها هم افزایی و همراهی داشتند، مصوب می کنیم؛ اگر نداشتند تغییر می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با عصر ایران اظهار کرد: قطعا جامعه چنین کششی ندارد و افزایش قیمت حامل های انرژی کار عاقلانه ای نیست، با وضعیت معیشت فعلی و زندگی امروز چنین چیزی امکان پذیر نیست ولی اگر وضعیت اقتصادی بهتر شود، زندگی ها متحول شود، جامعه شرایطش را ایجاد کند و دولت بتواند با مردم تعامل کند که درآمدها به مردم  منتقل شود افزایش قیمت حامل ها امکان پذیر است؛ که البته در این شرایط هم باید دولت بسته کاملی را به مجلس ارائه دهد که کسی آسیبی نبیند، اما با شرایط فعلی افزایش قیمت عاقلانه نیست.

وی ادامه داد: ما از لایحه دولت خبر نداریم و احتمال اینکه دولت تصمیمی برای افزایش قیمت حامل های انرژی داشته باشد کم است.

حاجی بابایی در مورد افزایش قیمت یارانه نقدی نیز گفت: اگر شرایط تغییر کند متناسب با آن یارانه پرداخت می شود اگر شرایط تغییر پیدا نکند همین یارانه فعلی به مردم پرداخت می شود .

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورتان از تغییر شرایط برداشتن تحریم هاست گفت: نه بحث تحریم ها مد نظر نیست، بر فرض مثال، در بحث ارز ترجیحی دولت تغییر ایجاد می کند که حتما باید یارانه اش را به مردم پرداخت کند؛ اما اگر نخواهد تغییر دهد که هیچگونه تغییری در بحث یارانه نقدی هم ایجاد نمی شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افزایش قیمت حامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز