Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، ۳۳ مرکز استانی در بخش‌های سیما و صدا، برنامه‌های گوناگونی را به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و خجسته میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) روی آنتن می‌برند.

برنامه‌هایی که بر این اساس تدارک دیده شده‌اند، شامل برنامه‌های روتین با بخش‌های ویژه، ویژه برنامه‌های تولیدی و زنده مناسبتی و پوشش زنده مراسمی است که در سطح استان‌های مختلف به همین مناسبت برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ۱۰۳ برنامه تلویزیونی در روزهای مختلف و با موضوعات مختلف پیرامون هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص) از شبکه‌های استانی روی آنتن می‌روند.

در این بین برخی از برنامه‌ها به صورت ویژه و مناسبتی تولید می‌شوند که تعداد آنها در مناسبت‌های مربوط به ماه ربیع الاول به ۶۱ برنامه می‌رسد.

برخی از این برنامه‌ها در استان‌های مرزی کشور، به صورت ویژه و مربوط به روایت اهل سنت از مسئله وحدت هستند.

تولید ویژه برنامه‏ های رادیویی و تلویزیونی و جُنگ شبانه در هفته وحدت و شب میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) شامل بخش ‏های شاد و متنوع از جمله نمایش طنز، موسیقی زنده و همچنین گزارش و تبریک مردمی از جمله برنامه‏ های «بهار مهربانی» در سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، «رسول مهربانی» ویژه‏ برنامه رادیویی و تلویزیونی مرکز خراسان شمالی، «نور علی نور» در مرکز قم و «چراغانی دل‏ها» ویژه برنامه رادیویی مرکز اصفهان، در دستور کار شبکه‌های استانی قرار دارد.

رادیوهای استانی نوای همدلی را منتشر می‌کنند

در حوزه صدا هم تولیدات کوتاه رادیویی با تمرکز بر وحدت ملی و اسلامی و بزرگداشت شخصیت رسول گرامی اسلام (ص) در برنامه ‏های صبحگاهی، خانواده، جوان، عصرگاهی، معارفی و شبانگاهی رادیو و تلویزیون و همچنین برجسته نمودن نقاط مشترک فرهنگی بین مسلمانان و برقراری ارتباط زنده با مراکز کردستان، سیستان و بلوچستان و انعکاس فضای این استان‏ها صورت می گیرد.

موسیقی محلی در خدمت وحدت ملی و دینی

در حوزه شعر و موسیقی هم تولید و پخش آثار موسیقیایی به زبان ‏های فارسی و محلی و در قالب‏ های سنتی - محلی و همخوانی با حضور خوانندگان و گروه ‏های سرود در شبکه‏ های استانی و سراسری در اعیاد و ایام مبارک ربیع ‏الاول و همچنین اجرای هنرمندان شیعه و سنی به عنوان محورهای اصلی مد نظر قرار دارد.

تولید هزاران محتوای وحدت‌آفرین در فضای مجازی مراکز

فضای مجازی مراکز هم به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، تولید پادکست، عکس نوشت، استوری موشن، پوستر، گزارش و ویدئوکلیپ را در دستور کار قرار داده‌اند.

تقطیع و بارگذاری برنامه های مناسبتی صدا و سیما در فضای مجازی و راه ‏اندازی پویش‌های مردمی از جمله «عهد قرآنی» تلاوت یک صفحه از قرآن کریم، «حب النبی یجمعنا»، «ما امت محمدیم» و «سهم من از صلوات» در فضای مجازی مراکز با هدف نمایش وحدت و همبستگی مسلمانان از دیگر فعالیت‌های مربوط به این حوزه خواهد بود.

کد خبر 5332190 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: امور استان های صدا و سیما هفته وحدت سازمان صداوسیما جشنواره فیلم کوتاه تهران نقاشی تئاتر ایران موسیقی ایرانی خانه موسیقی سریال ایرانی محمد خزاعی فیلم کوتاه فیلم سینمایی سازمان صداوسیما سینمای مستند شبکه سه سیما آکادمی اسکار شبکه مستند سیما فضای مجازی برنامه ها هفته وحدت استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد