Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی خواستار اعلام تعطیلی رسمی روز میلاد نبی اکرم به روایت اهل تسنن در تقویم رسمی کشور شد.

به گزارش ایسنا، انور حبیب زاده بوکانی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت مهترین عامل بقا یک جامعه است و پیشرفت و ترقی جامعه جز با وحدت، برادری، همدلی و هماهنگی محقق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت را نباید به یک هفته محدود کرد و ما باید به وحدت عمل کنیم، بنابراین درخواست دارم روز میلاد نبی اکرم اسلام به روایت اهل تسنن در تقویم رسمی کشور تعطیل اعلام شود.

وی ضمن تبریک هفته ورزش و تربیت بدنی به دست اندرکاران ورزش، ورزشکاران، مربیان و داوران، از رئیس جمهور و هیات دولت برای معرفی استاندار مقتدر و فعال استان آذربایجان غربی تشکر کرد.

نماینده مردم بوکان در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، سنگ بنای توسعه و پیشرفت در هر کشور است و هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش نقش اساسی در توسعه علمی کشور دارد، بنابراین تصویب لایحه نظام رتبه بندی معلمان با رای قاطع نمایندگان برگ افتخاری برای مجلس یازدهم و گام موثری در جهت ارتقا علم و تربیت و پژوهش در کشور خواهد بود.

حبیب زاده بوکانی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده‌ها نخستین راه ارتباطی با روستاها و شهرها و نقاط مختلف کشور است و عامل اصلی توسعه در استان و منطقه می باشند اما  به علت کم کاری و بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی، کمترین توجه به راه‌های مواصلاتی شهرستان بوکان نشده است.

وی یادآور شد: در نیمه دوم سال گذشته در اثر کم کاری آن وزراتخانه تعدادی از شهروندان فرزندان خود را در مسیر بزرگراه بوکان- میاندوآب و بوکان- سقز - بانه از دست دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه گفت: فعالیتهای عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخشهای مختلف شهرداری آغاز شده است.

امیر احمدی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرحهای از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی، ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در سالهای پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیتهای عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخشهای مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی گفت:  همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد