Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:35:43 GMT

همه بخش‌های کشور باید تسهیل‌گر کار پژوهش باشند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۴۴۷۶

همه بخش‌های کشور باید تسهیل‌گر کار پژوهش باشند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همه حوزه‌ها و بخش‌های مختلف در کشور باید تسهیل‌گر کار پژوهش باشند تا دانشگاه به اهداف پژوهشی خود دست یابد.

دکتر محسن مرادی، در آئین تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، با تاکید بر اینکه فعالیت پژوهشی موضوعی زمان‌بر و طاقت فرساست، گفت: تلاش، تعهد و پایبندی فرد به سازمان و جامعه از ضرورت‌های فعالیت‌های پژوهشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نباید صرفا موضوع درآمدزایی از یک کار پژوهشی مطرح باشد بلکه مهم این است که پژوهش با نگاه حل مساله، مشکلی از جامعه را حل کند. البته دانشگاه به واسطه رسالتی که دارد نسبت به مسائل جامعه بی‌تفاوت نیست، از این رو می‌تواند در سایه نقش آفرینی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره درآمد غیر شهریه‌ای نیز برای دانشگاه به ارمغان آورد.

در ادامه این مراسم، دکتر سعید خیاط مقدم، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با ارائه گزارشی به مهم‌ترین فعالیت‌ها و موفقیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در حوزه خدمات پژوهشی تا کنون ۲۰ عنوان کتاب ارائه شده که از این تعداد پنج جلد به چاپ رسیده است.

وی افزود: مجوز انتشارات دانشگاه احیا شده است و از ۴۵۶ واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد مشهد جزو ۱۲ واحدی است که مجوز انتشارات را اخذ کرده است. مرکز رشد واحد مشهد امتیاز سطح یک مراکز رشد و تحقیقات را در بین بیش از ۱۳۰ مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کرده است. غرفه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی، برترشد.

خیاط مقدم تصریح کرد: تاسیس سرای فناوری‌های هوشمند و سلامت از دیگر اقدامات واحد مشهد است و در حوزه آزمایشگاه‌ها نیز آزمایشگاه شیمی آکرودیته رازی، از مرکز تائید صلاحیت ایران مجوز فعالیت خود را دریافت کرد. مجله زمین شناسی واحد مشهد بالاترین و معتبرترین مجله زمین شناسی کشور شناخته شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به انعقاد چندین قرارداد طرح برون دانشگاهی از طریق دفتر ارتباط با صنعت اشاره کرد و گفت: این دفتر در کنار معرفی دانشجویان به مراکز مختلف برای گذراندن دوره کارآموزی موفق به عقد تفاهم‌نامه‏ با مجموعه‏‌هایی همچون شرکت برق، آب و فاضلاب و... شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضوررئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی،معاون پژوهش وفناوری واحد مشهد و جمعی از پژوهشگران برتر درسالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

در پایان این مراسم از حدود ۳۰ نفر از پژوهشگران برتر و دست اندرکاران پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامي پژوهشگران برتر تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پژوهشگران برتر واحد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود