Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا، پیش‌نویس لایحه‌ای را برای تحریم دولت چین درخصوص فعالیت این کشور مبنی بر اختلافات ارضی چین در "دریای چین جنوبی" و "دریای چین شرقی" ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سناتور باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا در توییتر خود نوشت: در جلسه امروز کمیته روابط خارجی سنا، پیش‌نویس لایحه‌ای برای تحریم افراد و نهادهای چینی وضع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چند روز پس از آن است که زیردریایی هسته‌ای "کانکتیکات" که به سمت "گوام" حرکت می‌کرد، در حین فعالیتش در آب‌های بین‌المللی، در دریای چین جنوبی به جسمی برخورد کرد.

پکن در راستای اتفاق پیش آمده، از بی مسئولیتی واشنگتن انتقاد کرد و از آمریکا خواست که موضوع را با ذکر جزئیات شرح دهد و اعلام کند که این تصادف کجا اتفاق افتاد و چه نوع تصادفی بوده است.

وضعیت منطقه اغلب با عبور کشتی‌های جنگی آمریکا پیچیده می‌شود که به گفته وزارت خارجه چین، قوانین بین‌المللی را نقض کرده و حاکمیت و امنیت چین را تضعیف می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا چین سناتور باب منندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟