Web Analytics Made Easy - Statcounter

 این فرد شرور طی هفته های گذشته با ورود به اماکن زنانه در شهرستان دزفول اقدام به مزاحمت برای زنان و سرقت جواهرات و وجوه نقدی  آنان می کرد.

به گزارش رکنا، برپایه این گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) با رصد اطلاعات و پیگیریهای فنی  پس از شناسایی فرد مذکور با هماهنگی مرجع قضایی اقدام به دستگیری این فرد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل سرقت از اماکن زنانه دزفول دستگیر شد

این عامل سرقت فردی شرور است که با هدف سرقت، اقدام به ورود به اماکن زنانه دزفول کرده بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

اداره کل اطلاعات استان خوزستان تصریح کرد: فرزندان ملت غیور ایران به هیچ وجه اجازه نخواهند داد تا آرامش و امنیت جامعه  بر هم خورد.

جزییات این خبر متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت جواهرات اخبار حوادث سرقت سرقت جواهرات وحشت زنان سرقت از زنان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا احسان علیخانی مجری تلویزیون احسان علیخانی ازدواج احسان علیخانی ریحانه پارسا طرفداران احسان علیخانی احسان علیخانی در تهران قیمت روناک یونسی کشف حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه

 سرهنگ  علی میر   اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

  وی افزود: در بررسی اولیه و اخذ استعلامات فنی مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از استان تهران را داشته و دستور توقیف قضایی دارد که با اقدام به موقع و موثر بلافاصله خودرو مذکور توقیف گردید.

  فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد