Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین محبی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهمن تیموری و یدالله محبی به عنوان ورزشکار و جعفر دلیری به عنوان مربی به تیم ملی کشتی نیروهای مسلح و محمدرضا قیاسی نیز به اردوی تیم ملی کشتی امیدهای کشور دعوت شده‌اند.

وی در خصوص اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح افزود: اردوی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی از ۲۸ مهر تا ۱۲ آبان به میزبانی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی تهران و با حضور ۱۰ ورزشکار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی کرمانشاه تاکید کرد: تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم و محبی نیز در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی می گیرند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید نمایندگان کشوررمان در این اوزان در مسابقات جهانی نیروهای مسلح خواهند بود.

محبی یادآور شد: تیم ملی کشتی آزاد نیروهای مسلح ایران خود را برای حضور در سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی نظامیان جهان که اول تا سوم آذر به میزبانی تهران برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

وی با بیان اینکه هدایت تیم ملی کشتی نیروهای مسلح ایران برعهده مسعود مصطفی جوکار قرار دارد، گفت: جعفر دلیری، قاسم امانی و نوید مسلمی نیز مصطفی جوکار را به عنوان مربی همراهی می‌کنند.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه در ادامه به اردوی تیم ملی کشتی آزاد امیدها (زیر ۲۳ سال)  کشور اشاره کرد و افزود: محمدرضا قیاسی تنها کشتی گیر دعوت شده کرمانشاهی به این اردو است.

محبی اضافه کرد: دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران از امروز (چهارشنبه) در کمپ تیم های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور ۲۳ ورزشکار در تمرینات این اردو، افزود: قیاسی در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی می گیرد و به جز او ۲ ورزشکار دیگر از استان های مازندران و کردستان نیز در این وزن به اردو دعوت شده اند.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه یادآور شد: تیم ملی کشتی ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که دهم تا شانزدهم آبان به میزبانی صربستان برگزار می شود، آماده می‌کند.

محبی از تقی اکبر نژاد به عنوان سرمربی تیم ملی امیدهای ایران نام برد و ادامه داد: سید مراد محمدی، یاسر طهماسبی،  رسول دهقان نژاد و علی عظیمی نیز به عنوان مربی در تیم حضور دارند.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی فدراسیون کشتی کرمانشاه تیم ملی کشتی آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی فدراسیون کشتی کرمانشاه اردوی تیم ملی فدراسیون کشتی کرمانشاه تیم ملی کشتی آزاد اردوی تیم ملی کشتی تیم ملی کشتی آزاد کشتی کرمانشاه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی