Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@18:31:13 GMT

دسترسی آسان به خدمات بانکی با موبایل بانک رفاه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۴۷۴۱

دسترسی آسان به خدمات بانکی با موبایل بانک رفاه

به گزارش خبرگزاری فارس، ورود تکنولوژی و فناوری های نوین به سیستم بانکی کشور سبب شده است تا هم مشتریان و هم مدیران بانک ها استفاده و بهره برداری از ابزارهای جدید بانکی را در دستور کار خود قرار دهند. در همین راستا، روند رو به رشد کاربرد انواع گوشی‌ های هوشمند تلفن همراه و رایانه، ‌موجب شده تا درخواست های متنوعی از سوی مشتریان به منظور ارائه خدمات بانکی بر روی موبایل، به عنوان ابزاری مهم در بانکداری غیر حضوری، مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موبایل بانک رفاه به عنوان ابزاری کاربردی با کاربردی آسان برای مشتریان به منظور استفاده از سرویس‌های بانکی و غیربانکی طراحی شده که از بارزترین ویژگی‌های آن می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
قابلیت استفاده بر بستر های  SMS/GPRS/WiFi
قابلیت مشاهده لیست تسهیلات اصلی و ضامنین و پرداخت اقساط آن ها
قابلیت استفاده از رمز دوم و رمز یکبار مصرف (OTP) برای انجام تراکنش های مالی در بستری امن
امکان انتخاب نام کاربری دلخواه
پرداخت قبض با استفاده از  بارکد خوان
بانک رفاه کارگران به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر Android ،  iOS و PWA را انجام داده و نسخه های جدید این سامانه در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

منبع: فارس

کلیدواژه: تلفن همراه خدمات بانکی بانک رفاه بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس این امکان جدید که با هدف ارتقای کمی و کیفی سرویس صورت‌حساب مشتریان، پیاده‌سازی شده است، مشتریان ارزنده فرا و استفاده‌کنندگان از وب‌‌سرویس‌های گردش حساب تا 10 هزار تراکنش و عموم مشتریان بانک تجارت تا 1000 تراکنش خود را از طریق اینترنت بانک تجارت و با فرمت EXCEL، CSV، PDF دریافت و مشاهده خواهند کرد.

«سرویس صورت‌حساب متمرکز » از جمله امکاناتی است که «سامانه‌های بانکداری اینترنتی و فرا» در کنار مشاهده حساب‌ها و گردش حساب سفارشی، انتقال وجوه داخلی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، انتقال وجوه به‌صورت گروهی از طریق بارگذاری فایل، دستور پرداخت دوره‌ای، پرداخت قبوض به‌صورت تکی و گروهی و ثبت صدور، تایید دریافت و انتقال چک‌های صیادی به مشتریان بانک تجارت ارائه می‌کند.

علاقمندان به استفاده از این خدمات می‌توانند برای اطلاع از سایر خدمات و جزئیات نحوه ثبت‌نام و استفاده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی