Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در مراسم رونمایی از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا که با حضور امام جمعه سیرجان، رئیس دفتر نماینده مجلس، شهردار سیرجان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، مسئولان ورزشی و اعضای تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان به بیان ارزش‌های وجودی زن در اسلام و هویت ایرانی پرداخت و گفت: حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی افتخار بزرگی است که نصیب بانوان ایران اسلامی شده است تا فرهنگ ناب اسلام را به منصه ظهور بنشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ورزش و فعالیت‌های ورزشی در سالم سازی روحیه افراد جامعه، ایجاد نشاط و شادابی و پیشگیری از آسیب‌های پرشمار اجتماعی و بیماری‌های گوناگون روحی و جسمی نقشی بی مانند دارد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اگر مسابقات ورزشی بانوان با رعایت اصول اسلامی باشد، یعنی همراه با حجاب شرعی باشد، ایرادی ندارد.

او تصریح کرد: حضور ورزشکاران در میدان‌های بین‌المللی با حفظ اخلاق و روحیه جوانمردی و رعایت جوانب شرعی، تبلیغ جهانی ارزش‌ها و صفات برجسته یک ملت است که یکی از این موارد را می‌توان حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب شرعی، در میدان‌های بین‌المللی دانست که اقدامی فوق‌العاده و بسیار مهم و با ارزش است.

علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان گفت: حضور پررنگ بانوان در عرصه فعالیت‌های گوناگون اجتماعی، مستلزم سلامت جسمانی و روانی آنان است و باید بستری فراهم شود تا بتوانند به فعالیت‌های ورزشی تفریحی سالم بپردازند که خود نشان دهنده اهمیت موضوع است.

مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان هم ضمن قدردانی از حمایت و حضور امام جمعه سیرجان، رئیس دفتر نماینده مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان نسبت به اهمیت موضوع فوتبال بانوان، ابراز امیدواری کرد: با حمایت همه مسئولان سیرجان بتوانیم عنوان قهرمانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم.

او افزود: حضور تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به عنوان اولین تیم در تاریخ فوتبال بانوان ایران در مسابقات جام قهرمانان فوتبال زنان آسیا، افتخاری بزرگ است که با همت و تلاش تک تک بازیکنان و کادر فنی به ثمر نشست.

حسن خدامی رئیس شورای شهر سیرجان ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر تیم بانوان و حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، با اعلام حمایت از این تیم، همکاری و رفع موانع این تیم را در دستور کار قرار داد و گفت: موفقیت تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در کسب جواز حضور در مسابقات آسیایی افتخاری است که نصیب کلان‌شهر‌ها نشده و این موضوع نشان از وجود ظرفیت‌های فراوان ورزشی سیرجان به خصوص در حوزه بانوان است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر به تنی چند از مسئولان ورزشی سیرجان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، از لباس تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رونمایی شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان ورزش بانوان فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان جام باشگاه های آسیا مسابقات جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده فقط با حضور بانوان
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز