Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، سردار سعید مطهری زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی طرح مشارکت مردم  و توسعه نظم وامنیت عمومی خراسان شمالی اظهار داشت: ۲۷۳ میلیارد تومان از این میزان در بخش انتظامی و مابقی در اجرای طرح های مرزبانی نیاز است.

وی تصریح کرد: ۳۴ طرح عمرانی در حوزه انتظامی استان از جمله احداث ساختمان کلانتری، پایگاه و بخش هی انتظامی و اماکن ستادی و ۴۴ طرح عمرانی در بخش مرزبانی استان از جمله احداث جاده، تجهیز مقر مرزبانی و شبکه سازی، آبرسانی و گازرسانی اکنون در استان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: احداث کلانتری ۱۲ و قوشخانه شیروان و چناران شهر بجنورد از مصوبات سفر استاندار خراسان شمالی به این شهرستان ها است که تاکنون ۶۵۰ میلیون تومان به این طرح ها اختصاص یافته و برای بهره برداری کامل نیاز به اعتبار بیشتری دارد.

 وی افزود: احداث ساختمان های پلیس فتای خراسان شمالی، کلانتری ۱۴ و پلیس راهور طرح های دیگری است که یک هزار و ۳۴۰ متر مربع جهت احداث ساختمان این طرح ها در نظر گرفته و تکمیل آنها نیاز به اعتبار بیشتری دارد.

سردار مطهری زاده در خصوص راه اندازی سامانه سرعت سنج در ورودی شهر بجنورد نیز گفت: در حال رایزنی با پیمانکار مربوطه در حال انجام است و ظرف یک ماه آینده هشت دوربین خریداری شده توسط شهرداری در این اماکن نصب می شود و با توجه به نیاز امنیتی و ترافیکی مرکز استان دوربین های پلاک خوان کمک زیادی به نیروی انتظامی در این زمینه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعداد املاک فاقد سند مالکیت که نیاز به تاییدیه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی دارد تعداد ۲۹ فقره است که جهت اخذ مجوز تعداد ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین گازرسانی به ۲۰ پاسگاه خراسان شمالی انجام شده و در حال حاضر گازرسانی به ۲ پاسگاه بش دره و تلکه قوز از اعتبارات فرماندهی مرزبانی در حال انجام است و گازرسانی به پاسگاه کاریز و پرسه سو نیاز به اعتبار دارد.

برچسب‌ها طرح های عمرانی خراسان شمالی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی خراسان شمالی انتظامی طرح های عمرانی خراسان شمالی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان