Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علیزاده پیش از ظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان گیلان با اشاره به تحقق ۲۹ درصدی عملکرد دستگاه‌ها در تحقق و ثبت اشتغال امسال، اظهار کرد: میزان تحقق اشتغال معمولاً در نیمه دوم سال بیشتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه لاهیجان، رضوانشهر و تالش بیشترین میزان تحقق اشتغال را تاکنون داشته‌اند، افزود: رودبار، لنگرود و سیاهکل جز شهرستان‌های با کمترین تحقق اشتغال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل و تسهیلات روستایی و عشایری به تفکیک دستگاه‌های اجرایی، گفت: سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشتغال سه هزار و ۳۰ نفر بیشترین عملکرد و سازمان ورزش و جوانان استان با ۱۲ طرح و اشتغال آفرینی برای ۶۷ نفر کمترین عملکرد را دارد.

علیزاده جذب تسهیلات تا پایان سال را منوط به پیگیری مؤثر و انتخاب نماینده توسط دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: موفقیت ما در زمینه پرداخت تسهیلات در دوران کرونا به دلیل همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به وضعیت طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل در تسهیلات کرونا، گفت: در حال حاضر ۵۳۲ فقره پرونده تسهیلات کرونایی در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی پرداخت شده است، تصریح کرد: بیش از ۳۸ هزار ۷۰۰ نفر از این تسهیلات بهره مند شده‌اند.

کد خبر 5332249

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس علیزاده اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان اشتغال ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیوع کرونا عکس استانها واکسیناسیون کرونا زلزله زمین لرزه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان