Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حمید سیفی» روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا و تاکید بر واکسیناسیون اقشار مختلف جامعه، انجام واکسن توسط فعالان عرصه ورزش الزامی است.

وی بیان کرد: مدیران مجموعه‌های ورزشی استان همدان نیز باید به این مهم توجه جدی داشته باشند و ارایه کارت واکسن کرونا در تمام فضاهای ورزشی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی خاطرنشان کرد: مربیان ورزشی نیز باید نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند و مدیران باشگاه‌ها به ویژه بخش خصوصی توجه لازم را با قوانین داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به همکاری بسیار مطلوب با ستاد مقابله با کرونا گفت: هم اکنون فضاهای ورزشی همدان در اختیار این ستاد قرار دارد تا در صورت نیاز بهره مند شوند.

وی با اشاره به اخذ مجوز فعالیت محدود با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای استخرهای استان همدان، گفت: استخرها تنها برای فعالیت‌های هیدروتراپی و همچنین توان‌بخشی اجازه فعالیت محدود خواهند داشت.

سیفی افزود: با همراهی مسئولان استان در ایام کرونا حتی یک روز فعالیت ورزش حرفه‌ای قهرمانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیل نشد چراکه معتقدیم مدال آوران برای کسب موفقیت بیشتر نیازمند تمرین مستمر هستند.

استان همدان دارای بیش از ۶۰۰ فضای ورزشی است.

برچسب‌ها کرونا همدان واکسیناسیون شرکت توسعه و اماکن ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا همدان واکسیناسیون کرونا همدان واکسیناسیون شرکت توسعه و اماکن ورزشی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود