Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز ندایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با عنوان«کارگران کارخانه سبلان پارچه ۳ ماه حقوق نگرفته‌اند»، اظهار کرد: حقوق کلیه کارکنان کارخانه سبلان پارچه تا مرداد ماه پرداخت شده و تنها یک ماه حقوق معوق وجود داشت که قرار است به زودی این یک ماه هم پرداخت شود.

وی در خصوص تعویق پرداخت بیمه تامین اجتماعی کارکنان نیز تصریح کرد: براساس رایزنی‌های انجام شده مشکل بیمه نیز حل شده و لیست اعضا جهت پرداخت، رد شده است و اگر درباره بیمه نیز بدهی وجود داشته باشند بر عهده شرکت ذی ربط می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تاکید کرد:  تمام تلاش‌ها بر این است که مشکلات کارخانه سبلان پارچه به حداقل برسد و فعالیت کارکنان آن تداوم یابد.

وی با بیان اینکه سبلان پارچه بعد از ۱۴سال با اشتغال زایی۱۴۰۰نفر فعالیت خود را از سر گرفته،گفت: انتظار ما این است کارخانه سبلان پارچه با الگو برداری از واحدهای موفق، خود به الگوی تولید و اشتغال در سطح کشور تبدیل شود و مشکلات باید با همفکری و هم اندیشی حل و فصل شود.

ندایی گفت: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی باید قبل از بروز هرگونه مشکلات و مسایل احتمالی موضوع را با مسؤولان در میان بگذارند تا تصمیمات لازم در سطح استانی و ملی برای حل مشکلات اتخاذ شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهروز ندایی معاون سیاسی و امنیتی فارس من سبلان پارچه حقوق کارگران اشتغال کارخانه سبلان پارچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است