Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:43:15 GMT

معبودی: تا عقد قرارداد پیش رفتیم اما نشد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۵۱۶۲

معبودی: تا عقد قرارداد پیش رفتیم اما نشد

هافبک فصل گذشته تیم های آلومینیوم و پیکان از عدم توافقش با نفت مسجد سلیمان خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، عزیز معبودی که پس از جدایی از آلومینیوم در نقل و انتقالات زمستانی لیگ بیستم راهی پیکان شد برای فصل جدید با نفت مسجد سلیمان وارد مذاکره شد ولی در آستانه عقد قرارداد، این انتقال صورت نگرفت تا معبودی در آغاز فصل همچنان بازی آزاد بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در مورد دلیل این اتفاق گفت: در این چند وقت اخیر با مسئولان نفت مسجد سلیمان برای حضور در این تیم وارد مذاکره شدم و صحبت های خوبی هم انجام شده بود اما متاسفانه تا پیش از امضای قرارداد به دلیل عدم توافق نهایی همکاری صورت نگرفت.

 

این بازیکن خصوص اینکه چه تصمیمی برای فصل جدید دارد گفت: متاسفانه اتفاقات به گونه ای رقم خورد که پیش از شروع فصل نتوانستم با تیمی که به توافق رسیده بودم قرارداد امضا کنم و الان بازیکن آزاد هستم. چند پیشنهاد دارم که سعی می کنم زودتر یکی را انتخاب کنم و از مسابقات جا نمانم.

 

معبودی در مورد شرایط این فصل لیگ برتر تاکید کرد: سال به سال مسابقات سخت تر می شود. امسال خیلی از تیم ها هزینه کردند و با دست پر وارد مسابقات می شوند. در چنین شرایطی قطعا رقابت سختی را شاهد خواهیم بود و مثل فصل گذشته به ویژه در میانه های جدول به نظرم تا روز آخر سرنوشت تیم ها مشخص نخواهد بود.

عزیز معبودی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عزیز معبودی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران با اجرای "طرح ماندگار" گام دیگری در راستای ارائه خدمات و محصولات متمایز بانکی برداشت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • تیم استقلال تحریم می‌شود؟!
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد