Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» روز چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در استان مرکزی، افزود: همراهی ناجا و دستگاه‌های اجرایی استان در نظارت اصولی و همه‌جانبه برای برخورد با ماینرهای غیرمجاز ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتقال کشفیات قاچاق کالا به مرکز استان از جمله مشکلاتی است که باید تدابیر اداری آن به درستی تعریف شود و از مشکلات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و پلیس در این راستا گره‌گشایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: شمار پرونده‌های قضایی با موضوعیت قاچاق کالا وقتی کاهش می‌یابد که اقدامات پیشگیرانه به‌صورت هدفمند و اصولی از سوی دستگاه‌های متولی انجام شود.

اکرمی افزود: تغییر شیوه برخورد با متخلفان حوزه قاچاق کالا در استان ضروری است و می‌طلبد که شگردهای هوشمندانه با اثرگذاری بالا در این راستا به‌کار گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: دامداران، امسال با بروز پدیده خشکسالی برای تامین علوفه و نهادهای دامی چالش‌های اساسی دارندو این مسئله روند قاچاق را افزایش داده و فعالیت پلیس را مضاعف می‌کند بنابراین  باید با اعلام مشکلات به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و سازمان جهاد کشاورزی موضوع مذکور با اولویت مورد برررسی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: تاخیر در  تصمیم‌گیری نتایج زیان‌باری دارد بنابراین باید از هم‌اکنون تدابیر لازم برای جبران کمبود گاز در فصل سرد سال  اندیشیده شود.

اکرمی افزود: رانندگان تانکرهای سوخت باید از پارک کردن وسیله نقلیه خود در سطح شهرهای استان خودداری کنند و به رانندگان متخلف  در نوبت اول تذکر داده می‌شو و در صورت تکرار  اعمال قانون شامل لغو کارت هوشمند آنان در دستور کار است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز  در این نشست گفت: ارزش کالاهای قاچاق استان از ۱۰ شهریور تا ۲۷ مهرماه جاری معادل  ۲۸ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان بوده است.

سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: این کالاهای قاچاق شامل پارچه، البسه، لوازم خانگی، ماینر و لوازم آشپزخانه و لوازم بهداشتی است که از متخلفان کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: محموله قاچاق ۱۰۰ راس دام از دلیجان به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان شناسایی و فرد متخلف دستگیر شده و دام‌ها سرقتی نیز به صاحب آن برگردانده شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۶۲ دستگاه ماینر به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال  یک ماه اخیر در استان شناسایی شده است.

سرهنگ سلگی افزود: تشکیل ۱۵۴ فقره پرونده با ۱۸۲ متهم، توقیف ۱۶ دستگاه کامیون، ۹۹ دستگاه شوتی و ۶۴ دستگاه وانت از دیگر اقدامات ناجا استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان در قلب کشور قرار گرفته و به‌دلیل بهره‌مندی از مسیرهای تردداز نظر کنترل کالاهای قاچاق حساسیت زیادی دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی قاچاق کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی قاچاق اراک استان مرکزی قاچاق کالای قاچاق استان مرکزی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی

محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی با بیان اینکه اتفاقی که در چند سال گذشته رخ داد و همزمان با کاهش نرخ تورم، کاهش خلق نقدینگی توسط بانک ها را داشته ایم گفت:  مجموع این عوامل باعث شده است که  یک اتفاق و هماهنگی کم نظیر در حوزه کاهش ریسک سرمایه گذاری و افزایش  میزان تولید صورت گیرد.

محرمیان  بیان کرد:  آن چیزی که  باعث می شود بحث تامین نقدینگی دچار مشکل شود و روش های تامین مالی مورد توجه قرار گیرد  تامین مالی و تعهد آن بوده است که از طریق برات الکترونیکی عملا این کار انجام می شود.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی  بیان کرد:  برات الکترونیکی در شرایط امروز یک ابراز بسیار کار آمدی است که مورد استفاده قرار می گیرد و زمینه ساز جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مردمی می شود.

محرمیان بیان کرد:  هماهنگی خوبی بین سازمان ها لازم است که  در شبکه بانکی و بانک های مختلف صورت گیرد و در حال حاضر  شبکه بانکی آماده خدمت رسانی در این بخش است‌.

وی افزود: شبکه بانکی برای پیاده‌سازی این پروژه آمادگی کامل دارند، اداره تأمین مالی زنجیره تولید و حوزه فناوری‌های نوین موارد فنی و جزییات را به‌ خوبی پیش برده‌اند.

محرمیان گفت: هماهنگی خیلی خوبی میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ایجاد شد و امروز شاهد رونمایی از سامانه برات الکترونیک هستیم.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: وزارت ارتباطات در سامانه تعامل‌پذیری، شرکت خدمات انفورماتیک و... نیز در نهایی‌سازی این پروژه مشارکت داشتند.

وی افزود: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک‌ها هم برای بکارگیری برات اعلام آمادگی کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد