Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر سپاسی که این فصل و بعد از سال‌ها دوری از لیگ برتر به این مسابقات بازگشته است، روز گذشته در هفته نخست بازی‌ها برابر نساجی با یک گل شکست خورد.

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر سپاسی در خصوص این بازی به خبرنگار مهر، گفت: هرچند در این بازی باختیم اما عملکردمان خوب و امیدوار کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید بگویم گل نساجی هم آفساید بود.

وی ادامه داد: این نخستین بازی ما در لیگ برتر بعد از سال‌ها بود. تعداد زیادی از بازیکنان نخستین تجربه خود را در لیگ برتر پشت سر گذاشتند و در ۱۵-۲۰ دقیقه ابتدایی تحت تاثیر این موضوع بودند ولی به تدریج خودشان را پیدا کردند.

سرمربی تیم فجر تاکید کرد: می‌توانستیم با یک امتیاز به شیراز بازگردیم ولی همانطور که گفتم گل نساجی آفساید بود. از کمک داور هم بابت نگرفتن آفساید دلخور نیستیم چون او را می‌شناسیم و می‌دانیم که اشتباهش سهوی بوده است.

کلانتری درباره تفاوت‌های لیگ برتر این دوره با آخرین بازی که فجر سپاسی در این مسابقات حضور داشت، اظهار کرد: پیشرفت فنی نسبت به ۱۰ سال قبل وجود داشته است اما به نظرم این پیشرفت ۲۰ درصد بوده. انتظارم این بود که لیگ برتر از نظر امکانات و بحث فنی پیشرفت قابل محسوسی داشته باشد که این‌طور نبود.

وی تاکید کرد: سرعت پیشرفت فوتبال ایران کم است و شخصاً از تفاوت این دوره از مسابقات با آخرین سالی که در لیگ برتر بودیم شگفت زده نشدم. نیاز است که تیم‌های ما آکادمی و استادیوم‌های اختصاصی داشته باشند. این کارها باید ۵ یا ۱۰ سال پیش انجام می‌شد ولی امروز شاهدیم که زمین‌های شیراز، قائمشهر یا کرمان تازه در حال ترمیم است.

سرمربی تیم فجر در پایان در خصوص وضعیت آریا برزگر مهاجم پرسپولیس که به صورت موقت در فجر حضور داشت، گفت: هنوز تکلیف برزگر مشخص نیست. از باشگاه پرسپولیس خواستیم او را مجدداً به تیم فجر بدهد. با این بازیکن هم صحبت کردیم. همه چیز دست خود برزگر بوده و درهای باشگاه به رویش باز است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تیم فوتبال نساجی مازندران علی اصغر کلانتری لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد و گاندوها زیر نظر محمد ربیعی کارهای تاکتیکی را انجام دادند و آماده دیدار با نساجی شدند.

ذوب آهن در بازی جام حذفی 120 دقیقه مقابل تراکتور بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و با ریکاوری و تمرین سبک در تلاش است تا با فرم ایده‌آلی مقابل نساجی به میدان برود.

بازیکنان ذوب آهن در این تمرین به کارهای کششی، کار با توپ و دویدن پرداختند و تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.

دیگر خبرها

  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر