Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بهروان درباره دلیل ممانعت از حضور خبرنگاران در بازی نساجی و فجر صحبت کرد

غلامرضا بهروان رییس هیات فوتبال استان مازندران درباره حواشی به وجود آمده در بازی نساجی - فجر توضیحاتی داد و مدعی شد دلیل راه ندادن خبرنگاران و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به استادیوم شهدای ساری، رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، غلامرضا بهروان در مورد ناهماهنگی‌هایی که در خصوص حضور خبرنگاران در بازی روز گذشته نساجی و فجر شهید سپاسی انجام شد به فارس گفت:

به دلیل رعایت دقیق و سفت و سخت پروتکل‌های بهداشتی مشکلاتی روز گذشته در ورزشگاه شهدای ساری داشتیم و فقط بحث مشکل ورود خبرنگاران نبود، ما 10 خبرنگار را به ورزشگاه راه دادیم اما جالب است بدانید ماموران انتظامی حتی مدیرکل ورزش و جوانان استان آقای رنگرز را هم به ورزشگاه راه نمی‌دادند. او قهرمان جهان است اما ظاهرا وی را نشناختند و برای ورود به ورزشگاه مشکل داشت که من خودم با ماموران انتظامی در این مورد صحبت کردم.

بهروان تصریح کرد:

هیات فوتبال استان و سازمان لیگ هیچ گونه کم‌کاری برای حضور خبرنگاران در ورزشگاه نداشته و ما نهایت همکاری را داشتیم، اما در هفته اول ناهماهنگی‌هایی پیش آمد که منجر به این مسائل شد. ماموران انتظامی هم قصد رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را داشتند و آنها نیز از بخشنامه‌ها و فرماندهان خود دستور می‌گیرند و تبعیت می‌کنند، اما جالب است بدانید حتی رئیس پزشکی هیات با مشکل برخورد کرد.

بهروان در مورد مشکلات نور ورزشگاه شهدای ساری هم گفت:

نور این ورزشگاه تقویت شده اما باز هم نیاز به تنظیم و تقویت دارد. از طرف دیگر اسکوربورد هم باید برای این ورزشگاه کرایه شود تا شرایط بهتری برای برگزاری مسابقه داشته باشیم.

توضیح طرفداری: حسن رنگرز در مسابقات جهانی ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ مدال‌های طلا و برنزرا کسب کرده است و یکی از شناخته شده ترین ورزشکاران مازندران و ایران است. این که او را در خود مازندران نشناسند، طبیعی نیست! البته شنیده می شود اختلافاتی میان مسئولان ورزش و فوتبال استان مازندران وجود دارد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس دعوت رسمی رمال ها به فدراسیون دانش بنیان! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ مهدی طارمی بهترین بازیکن دیدار پورتو - میلان سیمئونه: هیچوقت بعد از بازی با کسی دست نمی دهم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری