Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرحسینی اعلام کرد: پروژه کاشیکاری درمانگاه موقوفه لشت نشا از عواید موقوفه فخرالدوله در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ حجت الاسلام سید حامد میر حسینی گفت: پروژه کاشیکاری درمانگاه موقوفه لشت نشا با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان از محل موقوفه مرحومه فخرالدوله در حال انجام است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت اظهار داشت: طی یکسال و نیم گذشته از محل موقوفه مرحومه فخرالدوله مبلغی بالغ بر 310 میلیون تومان جهت نصب سقف کاذب، کاشیکاری، خرید دستگاه کامل دندانپزشکی، اتوکلاو دندانپزشکی، تلویزیون 48 اینچ، لوازم پزشکی و غیره هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کاشیکاری اتاق های درمانگاه، سقف کاذب راهرو و رنگ آمیزی کل مجموعه به تدریج تا قبل از پایان سال انجام خواهد گرفت.

میر حسینی با بیان اینکه نیت موقوفه فخر الدوله تامین هزینه‌های درمانگاه لشت‌نشا است، تصریح کرد: کسانی که مستاجر رقبات این موقوفه هستند با پرداخت اجاره خود در واقع به شهر خود کمک می‌کنند.

وی افزود:وجود موقوفات متعدد در لشت نشا یک فرصت برای این شهر است که از محل پرداخت حقوق موقوفه از سوی مردم، این شهر به قطب درمانی در کشور و منطقه تبدیل شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: تنها در 6 ماه نخست سال 99 بیش از ۲۴۸ میلیون تومان از محل درآمد موقوفه فخر الدوله در درمانگاه لشت نشا هزینه شده است.

حجت الاسلام میر حسینی اظهار داشت: این هزینه‌ها به صورت نصب سقف کاذب، کاشی کاری درمانگاه، تعمیر فاضلاب و نوسازی سرویس بهداشتی و خرید تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لشت نشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن