Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:20:48 GMT

تمرینات ویژه یحیی برای گلزنی مهاجمان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۵۹۶۴

در آستانه بازی با فولاد، یحیی گل‌محمدی تلاش می‌کند تا آمادگی بازیکنانش را افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس صبح امروز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی یک جلسه تمرینی دیگر را برگزار کردند. تمام بازیکنان در این تمرین حضور داشتند و فقط مهدیخانی که دوران نقاهتش را سپری می‌کند، زیر نظر کادر پزشکی کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنطور که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده، یحیی گل‌محمدی در این جلسه تمرینی برای مهاجمان تیمش آیتمهایی ویژه را در نظر داشت تا توانایی گلزنی آنها را مورد محک قرار داده و ارتقا بدهد.

 

 

 

 

سرخپوشان ایران امروز تمرین خود را با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم شروع کردند و در بخش بعدی، آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود. در مرحله بعدی، پاسکاری تحت فشار و حفظ توپ در بخشی از زمین اجرا شد. فوتبال درون تیمی در بخش بعدی انجام و تمرین با آمادگی کامل بازیکنان و انتقال نکات لازم از سوی کادر فنی و بدون غایب به مدت 70 دقیقه به طول انجامید.

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان