Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، سرخپوشان تهرانی امروز تمرین خود را با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم شروع کردند و در بخش بعدی، آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود.

در مرحله بعدی، پاسکاری تحت فشار و حفظ توپ در بخشی از زمین اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال درون تیمی در بخش بعدی انجام و تمرین با آمادگی کامل بازیکنان و انتقال نکات لازم از سوی کادر فنی و بدون غایب به مدت ۷۰ دقیقه به طول انجامید. در پایان تمرین، کادر فنی تمرینات ویژه‌ای را برای گلزنی مهاجمان در نظر رفت. مهدی مهدی‌خانی هم کماکان زیر نظر کادر پزشکی اختصاصی تمرین کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا پنج‌شنبه آخرین تمرین پیش از سفر به اهواز را در نوبت بعدازظهر برگزار خواهد کرد و پس از آن با یک پرواز چارتر و اختصاصی، تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس تهران لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!

به گزارش "ورزش سه"، همیشه نام آلومینیوم برای پرسپولیس کابوس‌وار بوده و سرخ پوشان شکست‌های تلخی برابر ایرالکو را داشتند، اما باخت در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر در همین فصل و برتری تفکرات تاکتیکی سید مجتبی حسینی مقابل اوسمار اولیویرا کاری کرد تا قرمزها اولین و آخرین باخت خود همراه با این سرمربی را متحمل شوند که دیشب هم چنین اتفاقی رخ داد.

مجتبی حسینی که تجربه کار در پرسپولیس را دارد و بسیاری از بازیکنان قرمزها را شاگردان سابق او تشکیل می‌دهند، شناخت خوبی از این تیم داشت و در لیگ برتر نتیجه‌ای گرفت که موجب شد تا الان قرمزها صدرنشین لیگ برتر نباشند و شب گذشته هم موجب حذف آنها شد.

پرسپولیس اولین و آخرین شکست خود در دور برگشت لیگ برتر را مقابل شاگردان مجتبی حسینی داشت؛ در صورتی که اگر در آن مسابقه حتی به تساوی می‌رسیدند، همین حالا صدرنشین لیگ بودند ولی باخت در اراک کاری کرده تا اکنون پشت سر استقلال قرار بگیرند، اما شب گذشته هم این سرمربی به شاگردان خود اطمینان داشت تا یک برد دیگر در اراک به دست می‌آورند.

مجتبی حسینی با تعویض‌های فوق‌العاده مقابل پرسپولیس سرنوشت بازی را تغییر داد و کاری کرد تا دو بار در جریان مسابقه شکست 2 گله را جبران کنند و در پنالتی‌ها نیز کامبک بزنند و در نهایت قرمزها را از جام حذفی بیرون کنند.

حسینی با دومین برد متوالی مقابل پرسپولیس و اوسمار، تبدیل به کابوس این تیم در دو ماه اخیر شد و کاری کرد تا آنها فعلا صدرنشین لیگ برتر نباشند و جام حذفی را هم تمام شده ببینند.

دیگر خبرها

  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!