Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:15:02 GMT

۲۰۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در مشهد مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۳۴۴

۲۰۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در مشهد مسدود شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد برزویی مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در یک اقدام کم نظیر از سال ۹۷ تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۰، تعداد ۲۴۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده مشهد، چناران، گلبهار، طرقبه -شاندیز و فریمان مسدود شد.

او با اعلام این خبر افزود: پیرو اقدامات صورت گرفته از سال ۹۷ تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۰، توسط همکاران امور، گروه‌های گشت‌وبازرسی با همکاری نیروی انتظامی و اخذ دستور قضایی، تعداد ۲۴۷۶ حلقه چاه غیرمجاز با حجم جلوگیری از برداشت غیرمجاز بیش از ۹۷ میلیون مترمکعب مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور منابع آب مشهد ادامه داد: از تعداد چاه مذکور، تعداد ۱۲۶۹ حلقه چاه غیرمجاز (۳۷۳ حلقه عمیق تا عمق‌های ۱۶۰ متر بوده و مابقی نیمه عمیق تا عمق‌های ۵۰ متر) با حجم حدود ۵۳ میلیون مترمکعب در مشهد بوده است.

بیشتر بخوانید

۷ هکتار از اراضی ویلاسازی شده در مشهد رفع تصرف شد

برزویی بیان کرد: از تعداد ۲۴۷۶ حلقه چاه غیرمجاز تعداد ۴۵۹ حلقه چاه غیرمجاز (۱۲۴ حلقه عمیق تا عمق‌های ۱۷۰ متر و مابقی نیمه عمیق تا عمق‌های ۵۰ متر) با حجم حدود ۲۱ میلیون مترمکعب در شهرستان‌های چناران و گلبهار، تعداد ۶۷۸ حلقه چاه غیرمجاز (۶۷ حلقه عمیق تا عمق‌های ۳۰۰ متر و بقیه نیمه عمیق تا عمق‌های ۵۰ متر) با حجم ۲۱/۵ میلیون مترمکعب در محدوده طرقبه- شاندیز و تعداد ۷۰ حلقه چاه غیرمجاز با حجم حدود ۲ میلیون مترمکعب در فریمان واقع بوده است.

او تصریح کرد: از سال ۹۷ تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۰۵ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده امور منابع آب مشهد توسط همکاران این امور، گروه‌های گشت و بازرسی و با همکاری نیروی انتظامی شناسایی و توقیف شده است.


انتهای پیام//س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چاه غیر مجاز منابع آب نیروی انتظامی میلیون مترمکعب حلقه چاه غیرمجاز عمیق تا عمق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران

به گزارش همشهری آنلاین، محسن کریمی گفت: در مذاکرات حاشیۀ اجلاس بانک توسعۀ اسلامی، اتفاقات خوبی در خصوص آزادسازی منابع مسدودشدۀ ما در برخی کشورها رخ داد که در آینده خبررسانی خواهد شد.

کد خبر 848177 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه تحریم بانک مرکزی ارز - بازار جهانی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه