Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@20:51:43 GMT

باند تبهکار مسلح در مشهد متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۳۷۶

باند تبهکار مسلح در مشهد متلاشی شد

پلیس خراسان رضوی یک باند تبهکار مسلح را در مشهد به اتهام ۲ فقره قتل، سرقت مسلحانه خودرو و بیش از ۱۰۰ فقره سرقت دستگیر کرد و سه عضو اصلی این باند در حضور خانواده‌های مقتولان به جرم خود اعتراف کردند.

به گزارش قدس انلاین، جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی  در حاشیه اعترافات متهمان به خبرنگاران گفت: پس از چند ماه کار و تلاش خستگی ناپذیر سرکرده و ۲ عضو دیگر این باند در عملیاتی مجزا دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سردار ابراهیم قربان‌زاده افزود: این سه نفر در ۲ پرونده مرتکب ۲ فقره  قتل شده‌بودند که یکی از این قتل‌ها شهریور ۹۹ در درگیری لفظی در خیابان منوچهری مشهد رخ داده‌ بود. وی ادامه داد: دومین قتل نیز تیرماه امسال اتفاق افتاده بود و دستگیرشدگان متهم هستند که یک طلافروش را با شلیک چند گلوله به قتل رسانده‌ اند و پس از ارتکاب به این قتل جسد را به بیرون از شهر منتقل کرده و سوزانده اند. جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به انجام صدها مورد سرقت توسط این باند گفت: متهمان، ضمن استفاده از خودروهای سرقتی و پلاک‌های قلابی، آثار سرقت و قتلهای خود را نیز از بین برده‌ بودند اما با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شدند که ۲ نفر از آنان متهمان سابقه‌دار هستند. قربان زاده افزود: پلیس در همه جا و هر لحظه نمی تواند حضور داشته باشد و پیشگیری هم تنها به عهده پلیس نیست بلکه همه شهروندان باید در این خصوص هوشیار باشند. وی اضافه کرد: کرونا نیز کار پلیس را مضاعف کرده‌ است، آزادی برخی زندانیان و وجود معتادان متجاهر برخی از جرایم نظیر سرقت را افزایش داده به طوری که از ابتدای امسال  تا کنون ۲۲ هزار و ۷۸۸ مورد دستگیری سارق داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد رشد داشته است. در این جلسه خانواده های مقتولان اجرای قانون و اعمال اشد مجازات برای متهمان را خواستار  شدند. آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه خودرو، ۲ فقره قتل، بیش از ۱۰۰ فقره سرقت منزل و خرید و حمل سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی و غیرنظامی اتهامات اعضای این باند تبهکار است. انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قتل نیروی انتظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از گزارش چند فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده روستا‌های جاده مشهد-کلات، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری خلق آباد قرار گرفت.   سرهنگ محمد چراغ افزود: ماموران کلانتری با یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده، متهم را شناسایی و تحت نظر گرفتند.   وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس و اطمینان از دست داشتن متهم در سرقت از باغ ویلاها، با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.   او گفت: در این عملیات با دستگیری متهم و همدستش، در بازرسی از مخفیگاهشان، یک دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال مسروقه شامل یک دستگاه مینی فرز و کفکش، دو دستگاه دریل، ۲۰ متر سیم سیار، قطعات اوراق شده موتورسیکلت، سه پایه دوربین، یک دستگاه جوش، جارو برقی، قهوه جوش، باند بزرگ، موتور ماشین لباسشویی، پلوپز و همزن کشف کردند.   سرهنگ چراغ افزود: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به سرقت سه دستگاه موتورسیکلت، چهار فقره سرقت از کارگاه‌های تولیدی و ۱۷ فقره سرقت وسایل از باغ ویلا‌های محدوده جاده کلات اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران