Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@10:13:01 GMT

ممنوعیت ورود اتباع ایرانی به قره باغ

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۴۰۳

ممنوعیت ورود اتباع ایرانی به قره باغ

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخشنامه ای به شرکت های حمل و نقلی، ممنوعیت ورود رانندگان و اتباع ایرانی به منطقه قره باغ و لاچین جمهوری آذربایجان را ابلاغ کرد. ناطقان:  محمد جواد هدایتی مدیرکل دفتر حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نامه‌ای به تشکل‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی با اشاره به بخشنامه ۹ مهر ماه امسال وزارت امور خارجه به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هر گونه ورود به خاک جمهوری آذربایجان خارج از مرزهای رسمی این کشور را نقض تمامیت ارضی این کشور دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





سازمان راهداری در این ابلاغیه، ممنوعیت ورود به مناطق قره باغ و لاچین جمهوری آذربایجان از طریق ارمنستان و نیز امضای هر گونه قرارداد تجاری با منطقه قره باغ و صدور اسناد حمل کالا (بارنامه) به این منطقه را به شرکت‌های حمل و نقلی متذکر شده است.

ورود کامیون های ایرانی به قره باغ ممنوع شد



منبع: مهر برچسب ها: ممنوعیت ، ورود ، کامیون ، ایرانی ، قره باغ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ممنوعیت ورود کامیون ایرانی قره باغ سازمان راهداری حمل و نقل قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک