Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان بسیجی دانشگاه شهید چمران اهواز امروز با تجمع در دانشگاه خواستار تحول مدیریتی و رویکردی در این دانشگاه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   اهواز  ، دانشجویان بسیجی دانشگاه شهید چمران اهواز امروز با تجمع در دانشگاه خواستار تحول مدیریتی و رویکردی در این دانشگاه شدند.

در این تجمع بر امید و اشتیاق مردم برای انتخاب دولت مردمی آیت الله رئیسی تاکید شد و دانشجویان اعلام کردند استان خورستان و دانشگاه شهید چمران به دلیل نگاه ویژه دولت شایسته توجه بیشتر و تحول است که در بخش دانشگاهی نیاز به سرعت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشحویان بسیجی در پایان این تجمع بیاینه ای را نیز منتشر کردند که به شرح زیر است.

فرهنگ سازمانی دانشگاه اسلامی مرجع از دیدگاه آیت الله مهدوی کنی (ره) بررسی شد رؤسای 2 دانشگاه علوم پزشکی تبریز و یزد منصوب شدند زلفی گل رئیس شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها شد/ بیش از 80 درصد اساتید واکسینه شدند

 

بسم الله الرحمن الرحیم

در بیست و هشتم خردادماه هزاروچهارصد مردم فهیم ایران زمین با توجه به شرایط بحرانی‌ای که در کشور پیش آمده بود و امیدی که نسبت به ایجاد تغییر در کشور داشتند، به جناب آقای رئیسی رای دادند.
این رای نه تنها به منظور تغییر در شخص رئیس جمهور که به منظور تغییر جدی در زمینه‌های درمان، آموزش، مسکن، مدیریت اقتصادی کشور و ... بود؛ اما چیزی که در این مدت شاهد آن هستیم این است که این تغییرات که مجددا تاکید می‌کنیم مهمترین خواسته مردم بوده است به شدت کند دنبال می‌شود.


در این برهه یکی از مهمترین معضلاتی که گریبان‌گیر استان است، وجود حالت گذار در بین مدیران دولت سابق است، مدیرانی که در انتهای دوره‌ مدیریتی خود از هیچ عملی در جهت تبدیل حیطه مدیریتی خود به یک زمین سوخته برای مدیران بعد فروگزار نکرده‌اند.

یکی از نمونه های بارز این نکته را می‌توان در مدیریت دانشگاه شهید چمران مشاهده نمود. اما قصد این تجمع له یا علیه هیچکدام از مدیران دانشگاهی نیست، هدف ما دانشجویان تلاش برای تسریع هرچه بیشتر برای مشخص کردن رئیس یا سرپرست دانشگاه می‌باشد تا مدیریت دانشگاه از این حالت گذار خارج شده و نفسی تازه در کالبد رو به موت دانشگاه دمیده شود. با توجه به فرموده امام (رحمه الله علیه) مبنی بر اینکه "دانشگاه مبدا همه تحولات است"، این اهمال در تعیین و تکلیف مدیریت دانشگاه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

انتظار می‌رود وزیر محترم علوم، جناب آقای دکتر زلفی‌گل، پیام این تجمع دانشجویی را دریافت کند و هرچه زودتر مدیری توانمند ، تحول‌خواه و با سابقه‌ای روشن که توان ارتباط سازنده با دانشجویان را داشته باشد و بتواند جایگاه فراموش شده  این دانشگاه را در مسائل و چالش های استان پس بگیرد برای مدیریت دانشگاه برگزینید.

انتهای پیام/ 331/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران مدیریت دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز یکشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار شد.

کد خبر 6091256

دیگر خبرها

  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • سرکوب خشن تجمع همبستگی با غزه در دانشگاه ویرجینیای آمریکا+ فیلم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ