Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@00:06:07 GMT

آزادی گروگان 20 ساله در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۵۱۰

آزادی گروگان 20 ساله در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی و اشرافیت پلیس استان جوان 20 ساله که در مهرستان مورد ربایش قرار گرفته بود در ایرانشهر از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و اشرافیت پلیس استان در شهرستان های مهرستان و ایرانشهر جوان 20 ساله که با انگیزه  قبلی توسط 3 سرنشین خودروی 405 در شهرستان مهرستان مورد ربایش قرار گرفته بود در شهرستان ایرانشهر از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: علت و انگیزه  این اقدام خشن و مجرمانه اختلاف حساب مالی گروگانگیران با پدر فرد ربوده شده بود.

وی ادامه داد: با توجه به شناسایی آدم ربایان، تلاش تا دستگیری و تحویل آنان به مراجع قضایی ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد