Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مرحله مقدماتی دهمین دوره "مناظرات دانشجویی" از 20 آبان ماه در کرمانشاه کلید می خورد.

بهزاد خدادادی شاهیوند معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، از آغاز به کار مرحله مقدماتی دهمین دوره "مناظرات دانشجویی" در استان از آبان ماه امسال خبر داد و افزود: این مناظرات از 20 آبان کلید می خورد و دانشجویان برای شرکت در این مناظرات تا 15 آبان فرصت ثبت نام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت در این مناظرات برای تمام دانشجویان استان امکانپذیر است، گفت: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به  آدرس @Monazerat10مراجعه کرده و یا با شماره 31031 داخلی 621 و 620 تماس گیرند.

وی افزود: حضور علاقمندان در این رقابت ها در قالب تیم های چهار نفره خواهد بود که دو نفر به عنوان مناظره کننده و دو نفر به عنوان پشتیبان فعالیت دارند، اما در این دوره با توجه به شرایط کرونایی تیم های دو نفره هم می توانند در مناظرات شرکت کنند.

خدادادی با اشاره به حضور 15 تا 20 تیم در دوره های گذشته مناظرات گفت: با توجه به شرایط کرونایی در این دوره انتظار کاهش تیم ها را داریم.

وی افزود: این دوره مناظرات در هفت روز برگزار شده و جهت رعایت هرچه بهتر پروتکل های بهداشتی، مناظرات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

خدادادی با بیان اینکه این مرحله از مناظرات، مقدماتی و استانی است، گفت: در پایان این مناظرات از هر 10 تیم شرکت کننده یک تیم برای حضور در مرحله منطقه ای این رقابت ها انتخاب می شود و تیم های برگزیده در این مرحله هم راهی مرحله کشوری می‌شوند.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در خصوص موضوع مناظرات هم گفت: در این رقابت ها 100 تا 140 گزاره که توسط یک تیم علمی در تهران طراحی شده اند اعلام می شود و تیم های شرکت کننده گزاره های اولویت دار خود را انتخاب کرده و نظرات موافق و مخالف خود با آن گزاره را اعلام می کنند.

وی افزود: در گام بعدی داوران از میان گزاره های اولویت بندی شده، تیم های موافق و مخالف با آن گزاره ها را انتخاب کرده و در زمانبندی مشخص برای مناظره دعوت می کنند.

وی افزود: هر یک از تیم‌ها 16 دقیقه فرصت دارد و شاخص هایی مانند فن بیان، استدلال، استفاده از اسناد و آراستگی، در قضاوت عملکرد تیم های شرکت کننده توسط داوران لحاظ می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كرمانشاه منطقه کرمانشاه مناظرات دانشجویی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ بخش اول گفتگوی اختصاصی خبرگزاری صداوسیما با همسر سردار شهید حسن طهرانی مقدم با عنوان "روزهایی که نیستی"بزودی از شبکه خبر پخش می شود.

 شهید حسن طهرانی مقدم ۶ آبان سال ۱۳۳۸ در محله سرچشمه تهران متولد شد. وی پس از تحصیلات مقدماتی، موفق به دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع شد. این شهید که در آغازین روز‌های تشکیل سپاه پاسداران، به عضویت آن درآمده بود، در دوران جنگ عراق و ایران، جزو نخستین فرماندهان توپخانه سپاه و بنیان‌گذاران این واحد بود. شهید طهرانی مقدم بنیان‌گذار یگان موشکی سپاه است که با گذراندن دوره موشکی در سوریه، این واحد ارزشمند را در زمان جنگ مدیریت می‌کرد. او در سال ۱۳۶۴ به سمت فرمانده موشکی نیروی هوایی سپاه منصوب شد و همچنان تحقیقات خود را درباره ساخت موشک و راکت ادامه داد. راکت نازعات، موشک شهاب ۳، قیام، قدر، عاشورا و خلیج‌فارس، جزو تولیدات موشکی ایران در دوران مدیریت اوست. شهید حسن تهرانی مقدم در سال ۱۳۸۵، مسؤولیت سازمان جهاد خودکفایی سپاه را بر عهده گرفت و تا روز شهادتش در حادثه انفجار مهمات یکی از پادگان‌های تحت امر در تاریخ ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰، برای تولید و گسترش تسلیحات موشکی کشور فعالیت داشت. علی طهرانی مقدم برادر شهید حسن طهرانی مقدم نیز ۱۸ آبان سال ۱۳۵۹ مصادف با ظهر عاشورا وقتی تنها ۱۸ سال داشت در جبهه سوسنگرد به شهادت رسیده بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند