Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:31:39 GMT

۵۶ درصد صنایع استان سمنان با تمام ظرفیت کار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۵۵۹

۵۶ درصد صنایع استان سمنان با تمام ظرفیت کار می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان سمنان که به میزبانی یک کارخانه در شاهرود برگزار شد با بیان اینکه در حوزه واحدهای صنعتی پیش بینی شود کدام واحدها در مسیر تعطیلی قرار گرفته تا پیشگیری شود، تاکید کرد: واحدهایی که به هر علتی تعطیل شدند، احیا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۵۶ درصد واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان با ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید فعالیت دارند، افزود: توسعه شهرک صنعتی مطلوب است اما اگر در شهرک‌ها و نواحی موجود واحدهایی که به هر دلیلی تعطیل هستند، احیا و راه اندازی شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه با حمایت مدیران جهادی، سرمایه گذاران را جذب می‌کنیم، گفت: حفظ وضعیت موجود، افزایش ظرفیت تولید و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد از اصلی‌ترین اقدامات در حوزه صنعت باشد.

هاشمی با بیان اینکه طی شش ماه ابتدایی امسال ۱۱ هزار تصادف جاده‌ای در استان سمنان رخ داد که مورد پذیرش نیست، تاکید کرد: با مدیران مجتمع ه‌ای بین راهی جلسه برگزار کردیم تا فضاهای مناسب برای اقامت مسافران فراهم شود.

وی با اشاره به ارتقای گردشگری اقتصادی با هدف توسعه اشتغال‌زایی در استان سمنان و استفاده از ظرفیت ۲۰ میلیون زائر رضوی، افزود: بایستی به دنبال افزایش مدت ماندگاری مسافران در استان باشیم.

کد خبر 5332462

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی استانداری سمنان واحد های تولیدی رونق تولید ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا واکسیناسیون کرونا زلزله همدان ایلام زمین لرزه عکس استانها استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین،  حسن زاده روز یکشنیه در بازدید از شهرک صنعتی زرند بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی صادر نشد.

وی افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحدهای مختلف تولیدی است.

بازدید از گلخانه هیدرو پونیک از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری کرمان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم