Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نشست مشترک حجت الاسلام احمد مبلغی رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در محل این ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مشترک زمینه‌های همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مجلس شورای اسلامی بررسی و مقرر شد حجت الاسلام مبلغی هماهنگی‌هایی جهت تعاملات میان مجلس و ستاد را انجام دهند.

همچنین در این نشست مقرر شد فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر با رسالت رفع نارسایی‌ها و خلاءهای قانونی و کمک به گسترش و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در عرصه‌های مختلف اجتماعی در زمینه‌های قانون گذاری، نظارت و پژوهش از دستگاه‌ها در قلمرو وظایف سازمانی با ستاد همکاری نمایند.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد نشست مشترک اعضای فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر و ستاد امر به معروف و نهی ا ز منکر به زودی برگزار شود.

کد خبر 5332522

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مجلس امر به معروف و نهي از منكر مجلس شورای اسلامی محمد محمدی گلپایگانی ستاد امر به معروف و نهی منکر قرآن کنفرانس وحدت اسلامی هفته وحدت فعالیت های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی شیعه تهران قرآن کریم ایالات متحده امریکا انقلاب اسلامی ایران قران افغانستان ایران مسجد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • نشست نمایندگان ملی بریکس در روسیه
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!