Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@09:20:50 GMT

توییت معنادار طارمی در پاسخ به اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۶۸۶۳

توییت معنادار طارمی در پاسخ به اسکوچیچ

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در حساب توئیتری خود، توئیتی منتشر کرد که در آن به توانایی بالای بازیکنان ایران در جنبه‌های تکنیکی و تاکتیکی آنها اشاره کرده است.

در این توئیت آمده است: باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و‌ ... از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند، ولی متأسفانه مشکلات جایی دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد این توئیت، پاسخی به اظهارات روز گذشته (سه‌شنبه) سرمربی تیم ملی کشورمان باشد که دراگان اسکوچیچ، از توانایی تاکتیکی بازیکنان ایرانی انتقاد کرد.

اسکوچیچ در بخشی از گفت‌وگوی خود با نشریه «وچرینجی لیست» چاپ زاگرب کرواسی گفته بود: «چیزی که فوتبال ایران در آن کمبود دارد و جای پیشرفت زیادی در آن می‌بینم، توانایی تاکتیکی است. آنها در کارهای تاکتیکی به اندازه کافی خوب نیستند، اما وقتی بلندمدت به این قضیه نگاه می‌کنم، می‌توانند بیاموزند و سطح فوتبال‌شان بالاتر از این برود. اروپایی‌ها همیشه از نظر تاکتیکی منظم و مرتب بوده‌اند و از آنجا که ایران حالا بازیکنان بیشتری در تیم‌های اروپایی دارد، این امر به ‌آرامی در حال تغییر است».

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی هفته وحدت مهدی طارمی اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران ولی الله سیف احمد عراقچی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل معنادار برای تغییر محل دیدار رهبری با رئیس اقلیم کردستان؟ +تصویر

دیدار رهبری با «نچیروان بارزانی»، در محل معمول دیدارهای آیت‌الله خامنه‌ای با مقام‌های خارجی انجام نشد.

«حسین جابری انصاری»، معاون سابق وزارت امور خارجه ایران درباره‌ی چرایی تغییر محل دیدار رهبری با «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق در شبکه‌ی اجتماعی «ایکس» نوشت:

«ملاقات آقای نچیروان بارزانی، نه در اتاق ملاقات با مسئولان خارجی، که در اتاق دیدار با مقامات ایرانی انجام شده است. این یعنی کردهای عراق بالاتر از روابط همسایگی، خودی هستند. همین هم هست.

کردها از کهن‌ترین ساکنان فلات ایران زمین هستند. اقدامی هوشمندانه، زیبا، ستودنی و امیدآفرین»

عکس قدیمی از دیدار رهبری و بارزانی با حضور امیرعبداللهیان، وحید حقانیان و ولایتی

«مسعود بارزانی»، رئیس وقت اقلیم کردستان عراق، در آبان ۹۰، برای دیدار و گفت‌وگو با رهبری به ایران آمد. در این دیدار، افرادی همچون علی‌اکبر ولایتی، حسین امیرعبداللهیان، ایرج مسجدی، وحید حقانیان و محسن قمی حضور داشتند که در عکس دیده می‌شوند. علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه ایران در آن سال بود.

    منبع: انصاف نیوز

دیگر خبرها

  • نگرانی شرفی از درخشش ماشاریپوف و اورونوف
  • ذوالفقارنسب: لیگ برتر با هزینه‌های نجومی، از نظر فنی ضعیف است
  • اینتر در پی شکار مهاجم جدید پس از طارمی؛ زیرکزی یا گودموندسون؟
  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • سردار آزمون جانشین‌هایش در فوتبال ایران را انتخاب کرد
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • دلیل معنادار برای تغییر محل دیدار رهبری با رئیس اقلیم کردستان؟ +تصویر
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران