Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اهل سنت درمیان با اشاره به اینکه فلسفه بعثت نبی‌مکرم اسلام(ص) وحدت در بین مسلمانان است تصریح کرد: مسلمانان اگر یکپارچه و متحد باشند اسرائیل جنایتکار نمی‌تواند جلوی مردم تشکیل دولت و قدرت دهد. - اخبار استانها -

مولانا عبدالعزیز خالقی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم دربیرجند، با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: امت واحده شکست ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه وقتی مسلمانان یکپارچه متحد باشند دشمن ناامید می‌شود افزود: کوری چشم دشمنان وحدت مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت درمیان با بیان اینکه اگر انسان وحدانیت خدا را حاکم بداند و عدالت محوری در بین مردم وجود داشته باشد همیشه پیروز می‌شود.

مولانا خالقی با اشاره به اینکه فلسفه بعثت نبی‌مکرم اسلام(ص) وحدت در بین مسلمانان است تصریح کرد: مسلمانان اگر یکپارچه و متحد باشند اسرائیل جنایتکار نمی‌تواند جلوی مردم تشکیل دولت و قدرت دهد.

وحدت کلمه عامل موفقیت فلسطینی‌ها در برابر رژیم صهیونیستی استرئیسی: راهبرد ما وحدت در جهان اسلام و راهبرد دشمن تفرقه است/ بی‌ثباتی در بازار پیگیری فوری شودمولوی عارفی: مردم ایران در 42 سال گذشته دشمنان انقلاب را با وحدت ‌مایوس کرده‌اند+ فیلم

وی با تاکید بر اینکه سکوت در مقابل دشمن و با او همراه شدن سبب می‌شود که به دشمن قدرت بدهیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه آمریکا در خاورمیانه ذلت خود را دید و از افغانستان فرار کرد.

امام جمعه اهل سنت درمیان با اشاره به اینکه دولت‌های اسلامی باید با یکدیگر واحده باشند یادآور شد: اگر همه ما مسلمانان با یکدیگر یکپارچه شویم دشمنان ناامید شده و از بین مسلمانان خارج می‌شوند.

مولانا خالقی در پیامی به دشمنان اظهار داشت: دشمنان اسلام و مسلمین بدانند با توان رزمی که در بین مسلمانان وجود دارد نمی‌توانند کاری کنند و به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/255/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان

دریافت 24 MB کد خبر 6087978

دیگر خبرها

  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است