Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علی فرخزاد  رور چهارشنبه در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان در استانداری قزوین افزود: مسوولان آب، برق و راه‌سازی استان اقدامات لازم را جهت خدمات‌رسانی به گلزارهای شهدا انجام دهند تا گلزاری با مشکل مواجه نشود.
وی اظهار داشت : مسوولان دستگاه‌های اجرایی کمیته گلزارهای شهدای استان  پیگیر مصوبات کمیته باشند تا ساماندهی این مکان‌های مقدس در اسرع وقت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرخزاد ساماندهی گلزار شهدا را یکی از مهمترین وظایف مسوولان استان دانست و افزود: دستگاههایی اجرایی در تشکیل این کارگروه جهت احصای مشکلات و هماهنگی جهت رفع آنها اقدام کنند .
این مسوول اضافه کرد: باید محدوده گلزار شهدای شهر شریفیه و فضاهای خالی که در این محدوده وجود دارد مشخص شود تا دفن اموات غیر شهید در این فضا اتفاق نیفتد.
وی تصریح کرد: همچنین باید جلسه‌ای بین چند تن از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ساماندهی گلزار شهدای شهر شریفیه برگزار شود تا با مشخص شدن چندین راهکار در شورای تامین مطرح گردد و مصوبه آن با هدف پشتیبانی قانونی جهت اجرا اخذ شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین به تعویض سنگ مزار شهدای قزوین اشاره کرد و گفت: شهرداری قزوین در تخصیص اعتبارات این سنگ‌ها اهتمام ویژه داشته باشد تا این پروژه در سال جاری به اتمام برسد.
وی با اشاره به ساخت قطعه شهدای مفقودالاثر در گلزار شهدا افزود: باید زیرساخت‌ها و احداث قطعه فوق با اعتبارات استانی و شهرستانی جهت گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدا انجام شود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا استان قزوین استانداری قزوین گلزار شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا استان قزوین بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدا استان قزوین استانداری قزوین گلزار شهدا گلزارهای شهدا گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت، استاندار جدید لرستان به همراه معاونان و حجت الاسلام هبت اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت در گلزار شهدای خرم‌آباد حضور یافت و ضمن ادای احترام به شهدا با خانواده آنها دیدار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر