Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:48:43 GMT

تأمین اجتماعی لرستان ۸۷ هزار مستمری بگیر دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۷۹۶۱

تأمین اجتماعی لرستان ۸۷ هزار مستمری بگیر دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به این‌که بیش از ۸۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر چتر حمایتی این سازمان قرار دارند گفت: ارتقاء سطح کیفی خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش از دغدغه‌های مهم مدیران سازمان است.

منوچهر گودرزی، در مراسم تجلیل از بازنشستگان و همسر بازمانده و از کار افتاده کلی نمونه تحت پوشش تأمین اجتماعی لرستان، که با حضور جمعی از مدیران حوزه تأمین اجتماعی و بانک رفاه استان و تعدادی از فعالان کارگری بازنشستگی در محل اداره کل تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: ارتقاء سطح کیفی خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش از دغدغه‌های مهم مدیران سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از ۸۷ هزار نفر مستمری بگیر اعم از بازنشستگان، ازکارافتاده‌ها و بازماندگان زیر چتر حمایتی این سازمان قراردارند که ماهانه بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد ریال تحت‌عنوان حقوق مستمری به این طیف از جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی استان پرداخت می‌شود.

در ادامه دکتر بهاروند، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان نیز از تصویب طرح احداث درمانگاه در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد خبرداد و افزود: این پروژه در ۴۵۰۰ متر زیربنا و با بودجه‌ای بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد ریال در آینده‌ای نزدیک کلنگ زنی و احداث خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی مستمری بگیران تأمین اجتماعی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی داده های کمیته امداد و سازمان بهزیستی نشان می‌دهد مجموع پرداختی به اقشار محروم شامل یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر شدید و مطلق کفایت نمی‌کند.

براساس گزارش تسنیم، بر این اساس نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر شدید دو نفره در سازمان بهزستی ۷۵ درصد و در کمیته امداد ۸۶ درصد کفایت می‌کند.

نسبت مجموع متوسط مستمری و یارانه نقدی دو نفره به خطر فقر مطلق دو نفره در سازمان بهزستی ۴۷ درصد و در کمیته امداد ۵۴ درصد کفایت می‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899815

دیگر خبرها

  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟