Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با بستری ۶۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان کرمان، مجموع بیماران قطعی بستری از ابتدای همه گیری کرونا در استان به مرز ۴۱ هزار نفر رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، در روزهایی که آمار واکسیناسیون در استان کرمان به حدود 2 میلیون و 800 دز رسیده و به گفته مسئولان محدودیتی در تزریق واکسن کرونا در برزگترین استان کشور وجود ندارد بیش از هر چیز خطر عادی انگاری و شیوع موج ششم نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذشت چیزی حدود دو ماه از روزهای سخت و سیاه کرونایی در استان کرمان و چند هفته از روند نزولی کرونا به نظر می‌رسد که چند روزی است ترمز شیب نزولی در استان کشیده شده و آمارها در نقاط مختلف استان بالا و پایین می‌شود.

طبق آخرین آمار منتهی به ظهر امروز با بستری 64 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان کرمان، مجموع بیماران کرونایی از ابتدای در استان به مرز 41 هزار نفر رسیده و موارد قطعی بستری در استان 303 نفر است.

مهرماه به روزهای پایانی خود نزدیک شده و خیلی‌ها نگران هستند که آمار این روزهای استان، آرامش پیش از طوفان باشد و پیش از آنکه پرونده موج پنجم کرونا در بزرگ‌ترین استان کشور به طور کامل بسته شود، شاهد خیز موج ششم بیماری باشیم.

مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌ پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 303 مورد است اظهار داشت: از این تعداد 160 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 27 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 18 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 21 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 77 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری 64 بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید 19، تاکنون به 40 هزار و 988 مورد رسیده است.

خیز مجدد کرونا در بزرگترین استان کشور جدی است رفتار دوگانه کرونا در بزرگ‌ترین استان کشور؛ از کاهش فوتی‌ها تا افزایش بستری‌ها در کرمان

وی به فوت 2 بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به 4 هزار و 846 مورد رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان یک میلیون و 813 هزار و 11 مورد عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را 952 هزار و 130 مورد است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان های استان کرمان استان کرمان کرونا در استان استان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور  درمورد توسعه همکاری‌های مشترک با راه اندازی دفتر همکاری‌های علمی_دانشگاهی، دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.
در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی-دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار داشت: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.
دکتر سید حسن سراج راه اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.
در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال