Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:27:45 GMT

بیانیه حزب الله لبنان درباره انفجار دمشق

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۰۴۷

بیانیه حزب الله لبنان درباره انفجار دمشق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به انفجار دمشق واکنش نشان داد.

حزب الله اعلام کرد: حزب الله انفجاری که دمشق را هدف قرار داد، محکوم می کند و آنرا تروریستی می داند. در ورای این انفجار گروههای تروریستی و حامیان منطقه ای و بین المللی آنها قرار دارند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست تروریسم امنیت پایتخت سوریه و ثبات آنرا هدف قرار داد و دهها شهید و زخمی بر اثر انفجار دو بمب در اتوبوس حامل نظامیان سوری در نزدیکی پل الرئیس در دمشق، برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب الله لبنان تاکید کرد: تحرکات تروریستها برای بی ثباتی سوریه راه به جایی نخواهد برد و عزم ارتش و ملت سوریه را برای تکمیل روند آزادسازی اراضی خود و تعقیب تروریستها و پاکسازی کشور سوریه از لوث آنها افزایش می دهد.

حزب الله در بیانیه خود به مقامات سوریه و ارتش این کشور و خانواده شهیدان تسلیت گفت و از خداوند برای شهیدان رحمت واسعه الهی و برای زخمی شدگان شفای عاجل آرزو کرد و اینکه ملت سوریه به پیروزی و ثبات برسد.

کد خبر 5332609

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان سوریه دمشق ایالات متحده امریکا عراق افغانستان لبنان روسیه رژیم صهیونیستی انتخابات عراق سوریه ایران کره شمالی طالبان عربستان سعودی فلسطین رجب طیب اردوغان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت

جنبش حزب‌الله لبنان، بامداد امروز (جمعه)، اعلام کرد در یک کمین ترکیبی کاروانی زرهی از نیرو‌های ارتش اسرائیل را حدود ساعت ۲۳:۱۰ به وقت محلی هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان اعلام کرد این عملیات ترکیبی با استفاده از راکت‌های هدایت‌شونده، توپخانه و موشک انجام شده است.

حزب‌الله در ادامه اشاره کرد بعد از رسیدن کاروان به نقطه موردنظر، رزمندگان مقاومت آنها را مورد حمله قرار دادند و دست‌کم ۲ خودروی زرهی در این عملیات منهدم شده است.

در این بیانیه اشاره شده است که ارتش اسرائیل بعد از عملیات حزب‌الله، با استفاده از بمب‌های دودزا شعاع دید را کور کرده تا تلفات را از کمینگاه به محل دیگری منتقل کند.

شبکه «المیادین» به نقل از منابع خود گزارش داد یک کامیون متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش اسرائیل در این کمین هدف قرار گرفته و «به طور کامل منهدم شده است.»

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند سازمان نظارت نظامی این رژیم انتشار جزئیات بیشتر درباره این عملیات را ممنوع کرده است.
با این حال، منابع اسرائیلی صبح امروز (جمعه) بدون اشاره به جزئیات بیشتر گزارش دادند یک نفر در این عملیات کشته شده است.

حزب‌الله همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که یک گروه از نیرو‌های ارتش اسرائیل را در مقر نظامی المالکیه در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار داده‌اند.

این گروه که تحت رصد نیرو‌های مقاومت لبنان بوده، هنگام ورود به مقر المالکیه با گلوله توپ مورد تهاجم قرار می‌گیرد. حزب‌الله تاکنون صد‌ها بار مواضع ارتش اسرائیل را در حمایت از مردم فلسطین مورد حمله قرار داده است.

مقاومت لبنان تاکید کرده است که تا زمان تداوم حملات ارتش اسرائیل در نوار غزه به عملیات‌های خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم