Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@16:02:16 GMT

استقلال - هوادار/ گزارش زنده

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۴۸۰۵۹

تیم های استقلال و هوادار در هفته اول رقابت های لیگ بیستم به مصاف هم می روند

استقلال و تراکتور به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

بازی: استقلال - هوادار

تورنمنت: هفته نخست لیگ برتر ایران

تاریخ: چهارشنبه 28 مهر 1400

زمان: ساعت 18:00

مکان: تهران- ورزشگاه آزادی

داوران: کوپال ناظمی – علیرضا ایلدرم – علی اکبر نوری – امیر سامان سلطانی

ناظر: محسن قهرمانی

کارت زرد:-

کارت قرمز: -

گل:-

ترکیب استقلال:  سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

ترکیب هوادار: 

سرمربی هوادار: رضا عنایتی

گزارش بازی با شروع بازی به روز رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. ترکیب اولیه دو تیم

استقلال:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری

هوادار:

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس خواننده موسیقی پاپ اسپانسر استقلال شد! با اولین مربی ایرانی شاغل در لالیگا از پیشنهاد تیم ملی تا رویاهای بزرگ ماجرای جدایی وندا نارا از مائورو ایکاردی؛ مچ گیری با استخدام کارآگاه خصوصی! لوکاکو به 9 زبان صحبت می‌کند و بیل فقط انگلیسی می‌داند/ یوفا منتشر کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از کسب بردهای متوالی در لیگ برتر و رسیدن به یک قدمی صدر جدول حالا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلومینیوم اراک را رو به روی خود می‌بیند که دو فصل پیش سرخ‌ها را از جام حذفی کنار زده بود.

پرسپولیس در این مسابقه علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت مصدومیت و سعید صادقی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد و با سه غایب مهم به اراک سفر کرده است. مصدومیت عالیشاه باعث ایجاد یک تغییر اجباری در ترکیب برنده اوسمار شده است‌.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس امیررضا رفیعی، گلر جوان سرخ‌ها برای اولین بار در جام حذفی به میدان خواهد رفت و امیدوار به تکرار موفقیت لیگ در جام حذفی است.

*پرسپولیس با چهار مدافع به میدان می‌رود. حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاع و عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی‌فر مدافعان کناری این تیم هستند.

*خط هافبک پرسپولیس دچار تغییر شده و کنار مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو به عنوان یک هافبک دفاعی با توانایی بازیسازی کار خواهد کرد. کمی جلوتر سروش رفیعی بازی می‌کند.

*مهدی ترابی و اوستون ارونوف وینگرهای تکنیکی و سرعتی پرسپولیس هستند که به خط حمله نیز کمک می‌کنند. در این مسابقه با توجه به غیبت عالیشاه به عنوان مهاجم سایه، پرسپولیس تنها با یک مهاجم که عیسی آل کثیر است بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس:
امیر رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید