Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گل‌گهر با پیروزی مقابل تراکتور نخستین سه امتیاز خود در فصل بیست‌و‌یکم را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز در نخستین دیدار خود در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی پُرگل 4 بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه امین پورعلی در دقیقه 12، سعید صادقی در دقیقه 16 و 38 و مرتضی تبریزی در دقیقه 21 هر چهار گل تیم گل‌گهر را در نیمه اول به ثمر رساندند و در ادامه تلاش شاگردان کریمی فایده‌ای نداشت و تراکتوری‌ها در دقیقه 86 تنها توانستند یکی از گل‌های خورده را توسط محمد عباس‌زاده از روی نقطه پنالتی جبران کنند.

محمدرضا اکبریان قضاوت این بازی را بر عهده داشت. شایان مصلح از تیم گل‌گهر و بهزاد سلامی از تراکتور در این بازی کارت زرد دریافت کرد.

در این مسابقه امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش بود.

مهدی: تا هفته دوم یا سوم قانون بازی رو در رو را ابلاغ می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گل گهر سیرجان تراکتور تبریز گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۴۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!

به گزارش ورزش سه امیررضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس در چهار بازی لیگ برتری که به میدان رفت دروازه اش را بسته نگه داشت و گلی دریافت نکرد.

رفیعی با کلین شیت در این چهار بازی با روحیه به اراک رفت تا تیمش را در این مسابقه برنده کند.او تا حوالی دقیقه 84 هم نمایش بسیار خوبی داشت و دروازه اش را بسته نگه داشت اما دو گل در وقت های قانونی خورد.

رفیعی در وقت های اضافه هم دو بار دروازه اش را باز شده دید تا به اندازه چهار مسابقه در یک بازی گل خورده باشد.

گلزنان تیم آلومینیوم لیموچی، بزرگ (دوبار) و نقی‌زاده بودند تا ورزشگاه اراک پیش از سوت پایان منفجر شود!

دیگر خبرها

  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور